باحضور معاون استاندار و مسئولین شهرستان/

آیین تودیع و معارفه فرماندار اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر و حواشی

کد خبر: 308279
|
15:27 - 1401/03/09
نسخه چاپی
آیین تودیع و معارفه فرماندار اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر و حواشی
باحضور معاون استاندارکرمانشاه و مسئولین شهرستان، جهانبخش حیدری تودیع و حمیدرضا کرمی بعنوان فرماندار اسلام آبادغرب معارفه گردید.

به گزارش اسلام آباد خبر ، آئین تودیع ومعارفه فرماندار شهرستان، ظهر امروز 9 خرداد 1401  با حضور محمد پورهاشمی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه  و مسئولین ادارات شهرستان  برگزار شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام زمانی موسوی ضمن خیرمقدم به مدعوین  با تقدیر از زحمات جهانبخش حیدری فرماندار پیشین اسلام آبادغرب، برای حمیدرضا کرمی فرماندار جدید اسلام آبادغرب آرزوی توفیق نمود.

 

وی با برشماری مشکلات شهرستان بر توجه بیشتر مسئولین استان و کشور به شهرستان مظلوم و محروم اسلام آبادغرب تأکید نمود و با توجه به مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی شهرستان مطالباتی از سوی مردم شهر شهیدان مرصاد جهت بررسی و رسیدگی توسط مسئولین مطرح نمود.

 

محمد پورهاشمی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه؛ فرمانداری مسئولیتی فرابخشی و مهم است، به حیدری فرماندار پیشین خداقوت گفت و با تبریک به حمیدرضا کرمی برای ایشان آرزوی موفقیت نمود.

 

 

وی با اشاره به اصلاحات اقتصادی دولت در زمینه حذف ارز ترجیحی 4200 تومانی گفت: دولت سیزدهم دست به کار بزرگی زده است و این اقدام در بین دولت های گذشته بی سابقه بوده؛ معمولا" دولت ها سعی می کردند با حفظ و تقویت وضعیت اقتصادی مردم در دور اول، تغییرات را در دولت دوم انجام می دادند اما این دولت هزینه های زیادی را بجان خریده چون ارز 4200 تومانی که در گذشته برای حمایت از اقشار ضعیف جامعه شکل گرفت در حلقه های متعدد زنجیره ای دچار انحرافاتی شد.

 

پورهاشمی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری بر همگان تکلیف است در جهاد تبیین شرکت کنیم و در این شرایطی که دشمنان هجمه های سنگین رسانه ای بر علیه دولت خدمتگزاران نظام وارد می کنند بیش از پیش به جهاد تبیین و تشریح شرایط برای مردم نیاز است.

 

وی تصریح کرد: دشمنان دنبال این هستند که از آب گل آلود ماهی بگیرند و اعتراضات صنفی، قشری و مردمی را به اغتشاش تبدیل کنند و اتفاقات شومی را رقم بزنند اما با بصیرت و همکاری مردم نقشه دشمنان نقش بر آب شده است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه بیان داشت:  با وجود فشار دشمنان و کارشکنی برخی منفعت طلبان داخلی دولت بدنبال فراهم کردن شرایط مناسب اقتصادی است.

 

 

در این مراسم قاسم نظری رئیس دادگستری به نمایندگی از شورای تأمین شهرستان، خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان به نمایندگی از شورای اداری شهرستان و قدرت اله محمدی از کارکنان پیشکسوت فرمانداری اسلام آبادغرب از خدمات حیدری فرماندار پیشین تقدیر و تشکر نمودند.

 

حیدری فرماندار پیشین شهرستان اسلام آبادغرب  در این آیین با طلب حلالیت از مردم شهرستان، گزارشی از عملکردسه ساله خود را ارائه نمود.

 

در پایان این جلسه، حمیدرضا کرمی با حکم استاندار کرمانشاه به عنوان  فرمانداراسلام آبادغرب معارفه شد و از آقای جهانبخش حیدری با اهدا لوح یادبود قدردانی بعمل آمد.

 

حمیدرضا کرمی ضمن تقدیر از حسن اعتماد استاندار کرمانشاه و آرزوی توفیق برای دولت مردمی آیت الله رئیسی، عنوان کرد: تکریم مردم و خدمتگزاری به مردم خط قرمز بنده است و انشاءالله همه مدیران باید دست به دست هم بدهیم و با شهدا عهد ببندیم که لحظه ای در خدمتگزاری به مردم فروگذار نکنیم.

 

 

 

گفتنی ست؛ محمد پورهاشمی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تأیید تذکر امام جمعه شهرستان، عنوان کرد: جلسات اداری در وقت نماز و در ساعت اداری برگزار نشود و به ساعات غیر اداری موکول شود.

 

محمدی کارمند پیشکسوت فرمانداری اسلام آبادغرب از معاون استاندار خواست که حداقل از کارمندان با تجربه این فرمانداری که نزدیک به سه دهه سابقه خدمت دارند برای معاونت های فرمانداری در این شهرستان و دیگر شهرستان استفاده شود.

 

برخلاف شعار مدیران شهرستان و استان درخصوص جهاد تبیین، عدم رعایت شأن خبرنگاران شهرستان بعنوان خط مقدم جهاد تبیین از حواشی این جلسه بود؛ خبرنگاران مدعو در طول این جلسه سه ساعته سرپا ایستاده بودند و بعلت بی مبالاتی متولیان مراسم و حضور برخی افراد غیرمسئول، صندلی و جایگاه برای اصحاب رسانه در نظر گرفته نشده بود!

 

 

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها