در راستای آبرسانی به روستاهای محروم برگزار شد:

جلسه جهاد آبرسانی مجتمع تراب در اسلام آبادغرب

کد خبر: 308343
|
17:04 - 1401/03/23
نسخه چاپی
جلسه جهاد آبرسانی مجتمع تراب در اسلام آبادغرب
جلسه جهاد آبرسانی مجتمع تراب با حضور فرماندار فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین شهرستان در ناحیه مقاومت اسلام آباد غرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، جلسه جهاد آبرسانی مجتمع تراب با حضور فرماندار فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین شهرستان در ناحیه مقاومت اسلام آباد غرب برگزار شد.

 

سرهنگ پاسدار ارسلان سلطانقلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب در این جلسه ضمن خیرمقدم به مدعوین گفت: جهاد آبرسانی در شهرستان با آبرسانی به بیش از 40 روستا صورت می گیرد که 26 روستا در محدوده شهرستان اسلام آبادغرب و مابقی مابین این شهر و محدوده جغرافیایی روستاهای شهرستان گیلانغرب می باشد.

 

 

وی عنوان کرد: در این طرح 70 کیلومتر لوله کشی با ساخت 4 مخزن تقویت فشار آب پیش بینی شده است و مقدمات کار در دست اقدام می باشد.

 

سرهنگ سلطانقلی ضمن تقدیر از حمایت ها و پشتیبانی نماینده مردم اسلام آبادغرب و مسئولین شهرستان در راستای خدمت رسانی جهادی به مردم محروم و کم برخوردار، عنوان کرد: دشمن قصد سوء استفاده از مطالبات به حق مردم را دارد، لذا ضرورت دارد مسئولین علاوه بر خدمت رسانی در زمینه جهاد تبیین و معرفی دستاوردهای نظام فعالیت نمایند.

 

حمیدرضا کرمی سرپرست فرمانداری شهرستان اسلام آبادغرب در این جلسه اظهار کرد: مردم ولی نعمت انقلاب هستند و رفع مشکلات زیرساختی روستا ها در اولویت کار مسئولان شهرستان قرار دارد و فعالیت در این پروژه سنگین که یک کار جهادی است  روحیه انقلابی و بسیجی وار را می طلبد.

 

 

وی عنوان کرد: سپاه منشاء خیر و برکات برای کشور است و از محرومیت زدایی تا ساخت خانه برای محرومین و کنترل بازار فعالیت عام المنفعه داشته و این کار با عظمت نیز به سپاه سپرده شده و لازم است همه دستگاه های شهرستان در این طرح خدمت رسانی پای کار بیایند.

 

حجت الاسلام مرادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب در این جلسه با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری بر کار جهادی عنوان کرد: معظم له فرمودند؛ «ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم.»، این جمله‌ی رهبر انقلاب اسلامی به‌وضوح اهمیت و جایگاه جهت‌گیری و کار جهادی را در منظومه‌ی ارزشی انقلاب اسلامی مشخص می‌کند. تاریخِ انقلاب نشانگر واقعیت روشنی است: «ما هرجا انقلابی عمل کردیم پیش رفتیم و هرجا از انقلابیگری و حرکت جهادی غفلت کردیم، عقب ماندیم و ناکام شدیم.» 

 

 

در این جلسه مسئولین شهرستان و کارشناسان بسیج سازندگی سپاه، نکته نظرات و پیشنهادات خود را در راستای پیشرفت طرح ارائه نمودند.

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد