به مناسبت هفته جهاد کشاورزی صورت گرفت؛

افتتاح یک طرح 10 هکتاری سیستم آبیاری نوین در اسلام آبادغرب

کد خبر: 308351
|
16:14 - 1401/03/26
نسخه چاپی
افتتاح یک طرح 10 هکتاری سیستم آبیاری نوین در اسلام آبادغرب
به مناسبت هفته جهاد کشاورزی سیستم آبیاری کلاسیک ثابت در اسلام آبادغرب به بهره‌برداری رسید.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به مناسبت هفته جهاد کشاورزی طرح 10 هکتاری آبیاری کلاسیک ثابت با حضور صید محمدی بخشدار مرکزی، کامران کریمی رئیس جهاد کشاورزی شهرستان، محمود علیپور مجری طرح و جمعی از مدیران و مهندسین کشاورزی  در اسلام آبادغرب افتتاح گردید.

 

مهندس کریمی رئیس جهاد کشاورزی شهرستان در این رابطه گفت:  این طرح با مساحت ۱۰ هکتار با مبلغ ۳۹۳۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید، که مبلغ ۱۸۲۰ میلیون ریال بلاعوض و سهم متقاضی ۲۱۱۰ میلیون ریال بوده که اعتبار آن از محل کمک های فنی و اعتباری توسعه سامانه‌های نوین آبیاری تامین شده است.

 

صید محمدی بخشدار مرکزی اسلام آبادغرب  ضمن تقدیر از آقای علیپور مجری طرح در استای سرمایه‌گذاری و اشتغال زایی در شهرستان، عنوان کرد: ایشان با کمک دولت و تسهیلات بلاعوض که ارائه شده توانستند به تعداد ۳ نفر ایجاد اشتغال نمایند که اقدام بسیار ارزنده ای است.

وی با اشاره به کاهش وضعیت ذخایر آبی در سطح کشور، گفت: ضرورت دارد تمام مزارع و زمین های کشاورزی ما که قابلیت سیستم آبیاری نوین را دارند  مجهز به این سیستم شوند که  بتوانیم از حداقل آب حداکثر استفاده را ببریم  و شاهد افزایش بهره وری کشاورزی منطقه باشیم و با حرکت به سوی کشاورزی علمی و دانش بنیان قطعاً در رفع مشکل بیکاری و اشتغال نقش اساسی خواهد داشت.

 

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد