تحقق سند اعتلای بسیج فقط با تفکر جهادی امکان پذیر است/ با الگوی غربی نمی‌توان برای حکومت اسلامی نسخه پیچید

کد خبر: 308354
|
18:42 - 1401/03/26
نسخه چاپی
تحقق سند اعتلای بسیج فقط با تفکر جهادی امکان پذیر است/ با الگوی غربی نمی‌توان برای حکومت اسلامی نسخه پیچید
تحقق سند اعتلای بسیج فقط با تفکر جهادی امکان پذیر است/ با الگوی غربی نمی‌توان برای حکومت اسلامی نسخه پیچید : رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه، تحقق سند اعتلای بسیج فقط با تفکر جهادی امکان پذیر است، گفت: با الگوی غربی نمی توان برای حکومت اسلامی نسخه پیچید چرا که ذات این نظام ها سرمایه داری است و در نظام سرمایه داری کار و حرکت جهادی جایی ندارد و مفهومی نامانوس است. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ،غلامرضا سلیمانی بعد از ظهر امروز در جمع شورای جهادی سپاه عاشورا اظهار کرد: برای حکومت اسلامی الگوهای اسلامی باید مد نظر قرار بگیرد و سند اعتلای بسیج یکی از این الگو هاست که بسیج پرچمدار آن است.

وی اضافه کرد: با الگوی غربی نمی توان برای حکومت اسلامی نسخه پیچید چرا که ذات این نظام ها سرمایه داری است و در نظام سرمایه داری کار و حرکت جهادی جایی ندارد و مفهومی نامانوس است.

 سلیمانی یادآور شد: گروه‌های جهادی وظیفه خطیری در این خصوص دارند که مثل همیشه که در طول حیات خود درخشیده است می توانند در این راه نیز موفق باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در کنار حرکت های جهادی از انعکاس هنرمندانه غفلت نکنید و با انعکاس هنرمندانه اقدامات و تلاش های خود را به جامعه هدف برسانید./ راه دانا

انتهای پیام/