یک فوتی و ۳۷ مصدوم در زمین لرزه کیش

کد خبر: 308392
|
16:30 - 1401/04/04
نسخه چاپی
یک فوتی و ۳۷ مصدوم در زمین لرزه کیش
یک فوتی و ۳۷ مصدوم در زمین لرزه کیش : نوروزیان گفت: زمین لرزه ۵٫۶ ریشتری بندرچارک در جزیره کیش موجب فوت یک جوان و مصدومیت ۳۷ کیشوند گردید. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ،به گزارششبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفتگو با خبرنگارهرمزاظهار کرد: صبح امروز بر اثر زمین لرزه سی و یک نفر مصدوم در بیمارستان پذیرش شدند که نوزده نفر از آن‌ها مرد و دوازده نفر زن هستند.

وی افزود: چهار نفر از این افراد از ارتفاع سقوط کرده اند و یک نفر از آن‌ها از طبقه سوم سقوط کرده که دچار ضربه مغزی شکستکی دست راست و خونریزی شده بود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: این جوان بیست و یک ساله به دلیل وقوع زمین لرزه‌ صبح امروز از ارتفاع طبقه‌ سوم، سقوط کرده بود و دچار ضربه‌ مغزی، شکستگی و خونریزی شده بود.

به گفته نوروزیان این جوان بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و در اطاق عمل، تحت درمان قرار گرفت، اما به علت شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه اکثر مصدومان به صورت سرپایی مداوا شدند خاطرنشان کرد: طبق آمار واصله شمار مصدومان تا کنون به ۳۷ نفر افزایش یافته است که چهار نفر بستری شده اند.

انتهای پیام/

    پربازدیدترین ها