به مناسبت هفته قوه قضائیه صورت گرفت:

دیدار فرمانده سپاه اسلام آبادغرب با دادستان و رئیس دادگستری شهرستان

کد خبر: 308398
|
17:06 - 1401/04/05
نسخه چاپی
دیدار فرمانده سپاه اسلام آبادغرب با دادستان و رئیس دادگستری شهرستان
به مناسبت هفته قوه قضائیه فرمانده سپاه اسلام آبادغرب با دادستان و رئیس دادگستری شهرستان دیدار نمودند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به مناسبت هفته قوه قضائیه فرمانده سپاه اسلام آبادغرب در معیت حجت الاسلام مرادی نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان و مدیر کانون بسیج حقوقدانان و جمعی از وکلای عضو کانون با دادستان و رئیس دادگستری شهرستان دیدار نمودند.

 

سرهنگ سلطانقلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اسلام ابادغرب در این دیدار ضمن  گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان دکتر بهشتی و هفتاد ودوتن از یاران باوفایش، همچنین با تبریک هفته  قوه قضاییه  از خدمات دستگاه قضایی شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

 

فرمانده سپاه شهرستان در این دیدار از تقبل پرداخت محکومیت مالی یک زندانی و پرداخت محکومیت مالی یک فرد معسر با همکاری دستگاه قضایی  به مناسبت هفته قوه قضائیه خبر داد و گفت:  به همت کانون بسیج حقوق دانان شهرستان وکالت رایگان و مشاوره حقوقی رایگان به نیازمندان شهرستان انجام شده است.

 

وی همچنین از برگزاری میز خدمت برای مردم در مساجد و اماکن عمومی توسط حقوق دانان بسیجی کانون بسیج حقوق دانان و ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان و ویزیت رایگان  برای زندانیان وخانوادهای آنان خبر داد و  بیان داشت:  بسیج و سپاه همیشه و همه جا در خدمت رسانی به محرومین پیشقددم بوده و در راستای خدمت به نیازمندان و خانواده زندانیان، همکاری بادستگاه قضایی  و اداره زندانها را در اولویت قرار داده است.

 

فاطمه نجفی مدیر کانون بسیج حقوقدانان اسلام آبادغرب نیز ضمن تبریک هفته قوه قضاییه از همکاری رئیس دادگستری، دادستان شهرستان و ریاست و پرسنل اداره زندانها  برای ارائه خدمات  به زندانیان وخانواده های آنها  تقدیر و تشکر نمود.

 

دکتر قاسم نظری رئیس دادگستری شهرستان و سید سجاد ملایری داستان اسلام آبادغرب از همکاری بسیج و سپاه شهرستان تقدیر و تشکر نمودند.

 

 

انتهای پیام/

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد