به مناسبت هفته قوه قضاییه صورت گرفت؛

برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهيد بهشتی و شهدای هفتم تیر در اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 308406
|
12:26 - 1401/04/07
نسخه چاپی
برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهيد بهشتی و شهدای هفتم تیر در اسلام آبادغرب+تصاویر
به مناسبت سالروز شهادت شهيد بهشتی و شهدای هفتم تیر ، مراسم بزرگداشتی با حضور مردم و مسئولان در مسجد صاحب الزمان عج اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به مناسبت هفته قوه قضاییه و سالروز شهادت شهيد بهشتی و ۷۲ تن از ياران با وفای امام(ره) و انقلاب، امروز مراسم بزرگداشتی با حضور مردم و مسئولان در مسجد صاحب الزمان (عج) اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: جهاد تببین باید به خوبی انجام شود و نمونه آن همین بود که به فرموده امام راحل شهید بهشتی یک امت بود که به شهید مظلوم تبدیل شد و این نمونه غفلت در جهاد تبیین بوده که در این حوزه کار نشده و از مظلومیت شهید بهشتی حکایت می شود

 

وی افزود : باید با جهاد تببین شود که آيندگان بهتر از گذشتگان، شهيد بهشتی را بشناسند و انديشه آن شهيد مظلوم برای جوانان و نوجوانان به خوبی تبیین گردد.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب اظهار داشت :  آرمان شهید بهشتی همان آرمان اسلام و مبانی امام راحل بود و یکی از مهندسی های که شهید بهشتی در آن نقش مهمی داشت موضوع ولایت فقیه بود و در این بحث بر قانون اساسی خیلی تاثیر داشت و مدافع ولایت مطلقه فقیه بود

 

حجت الاسلام زمانی موسوی در پایان گفت:  شهید بهشتی و یاران با وفایش امروز الگویی عملی برای همه افراد جامعه بخصوص كاركنان دستگاه قضا هستند و باید تفکر ایشان همواره سرلوحه کارها قرار گیرد.

 

دکتر قاسم نظری رئیس دادگستری اسلام آبادغرب در این آیین با گرامیداشته یاد و خاطره شهدا، گزارش از عملکرد دستگاه قضایی شهرستان ارائه نمود.

 

گفتنی ست، پایان بخش این یادواره شهدا سینه زنی همراه با مدیحه سرائی ذاکرین اهل بیت (سهیلی و آتشبرگ )بود که حال و هوای معنوی به این محفل نورانی بخشید.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد