با حضور مسئولین شهرستان صورت گرفت؛

افتتاح نمایشگاه طرح اسوه پایگاه های مقاومت بسیج اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 308415
|
15:13 - 1401/04/09
نسخه چاپی
افتتاح نمایشگاه طرح اسوه پایگاه های مقاومت بسیج اسلام آبادغرب+تصاویر
نمایشگاه طرح اسوه پایگاه های مقاومت بسیج حوزه شهری اسلام آبادغرب با حضور مسئولین شهرستان افتتاح شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،آیین افتتاح نمایشگاه طرح اسوه پایگاه های مقاومت بسیج حوزه شهری شهیدمطهری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسلام آبادغرب باحضور امام جمعه شهرستان، فرمانده ناحیه، نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان، معاونت بسیج مساجد ومحلات  و دیگر معاونت های نظارتی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و فرماندهی و مسئول عقیدتی سیاسی تیپ 181 ارتش و رئیس اداره ورزش و جوانان اسلام آبادغرب و جمعی از خانواده معظم شهدای شهرستان برگزار شد.

 

این مراسم با درود و صلوات به روح پرفتوح 1280 شهید شهرستان و با نمایش معنوی ورزش زورخانه ای توسط ورزشکاران بسیجی آغاز شد.

 

از نکات برجسته این نمایشگاه مصور پخش عملکرد فرهنگی و رزمی پایگاه ها بصورت کلیپ های جذاب و تصویری بوده، همچنین شاپور بیرامی از بسیجیان خلاق و صاحب ایده، پهباد(کوادکوپتر) با قابلیت فیلمبرداری هوایی با مونتاژ خودش و ربات مسیریاب با طراحی و ساخت خودش را در این نمایشگاه به معرض بازدید علاقمندان گذاشته بود که مورد استقبال مسئولین و بازدید کنندگان قرار گرفت.

 

سرهنگ سلطانقلی فرمانده سپاه اسلام آبادغرب در جمع بسیجیان و فرماندهان پایگاه های مقاومت حوزه شهری این ناحیه از خلاقیت و ایده پردازی جوانان در برپایی این نمایشگاه معنوی تقدیر و تشکر نمود.

 

وی با بیان اینکه؛ یکی از اهداف نمایشگاه جشنواره اسوه شناسایی استعدادهای درخشان است، گفت: از ایده های علمی و دانش بنیان جوانان بسیجی حمایت می کنیم.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد