دادستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

هدف ما تعطیلی تولید و اشتغال در شهرستان نیست/ بر حفظ حقوق کارگران و رعایت مقررات قانون کار تأکید داریم

کد خبر: 308506
|
17:33 - 1401/04/29
نسخه چاپی
هدف ما تعطیلی تولید و اشتغال در شهرستان نیست/ بر حفظ حقوق  کارگران و رعایت مقررات قانون کار تأکید داریم
دادستان اسلام آبادغرب گفت: هدف ما تعطیلی تولید و اشتغال در شهرستان نیست و بر حفظ حقوق کارگران و رعایت مقررات قانون کار تأکید داریم.

به گزارش اسلام آباد خبر ، در پی انتشار اخباری مبنی بر پلمب مجتمع گلخانه ای شرکت پیشگامان کشاورزی کوثر اسلام آبادغرب توسط دادستانی کرمانشاه در فضای مجازی، سید سجاد ملایری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آبادغرب در این رابطه در گفتگو با خبرنگار ما  اظهار کرد: این مطالب غیر واقع می باشد، صحت ندارد و ارتباطی به دادسرای کرمانشاه نداشته؛ برحسب گزارشات و نارضایتی کارگران از عملکرد مدیران این مجموعه دادستانی اسلام آبادغرب به موضوع ورود کرده و به همراه فرماندار شهرستان در این واحد تولیدی در حال احداث حضور پیدا کرده و ادارات متولی مکلف به ارائه گزارش تخصصی شدند.

 

وی عنوان کرد: مقرر شده مدیرعامل یا مدیر پروژه گلخانه کوثر در اسلام آبادغرب در راستای احقاق حقوق عامه کارگران در دادستانی شهرستان حضور پیدا کند تا تکلیف شود قراردادی با کارگران منعقد گردد.

 

دادستان شهرستان تصریح کرد: هدف ما تعطیلی این پروژه و بطور کلی تعطیلی تولید و اشتغال در شهرستان نیست بلکه پیگیری حقوق تضییع شده کارگران، اجرای تعهدات مبنی برتکمیل پروژه و التزام تمامی افراد و مجموعه به رعایت مفاد مقررات قانونی است.

 

وی افزود: در راستای جامه عمل پوشاندن به بیانات مقام معظم رهبری از تولید و اشتغال در شهرستان حمایت می کنیم، همچنین بر حفظ حقوق  کارگران ، انعقاد قرارداد کاری کارگران و رعایت چارچوب مقررات قانون کار تأکید داریم که این دو منافاتی با هم ندارند.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد