تأیید صلاحیت مسبب فاجعه ویلموتس در کمیته بدوی انتخابات/ «تاج» و ۲ کاندید دیگر در راه فدراسیون فوتبال!

کد خبر: 308521
|
18:16 - 1401/05/02
نسخه چاپی
تأیید صلاحیت مسبب فاجعه ویلموتس در کمیته بدوی انتخابات/ «تاج» و ۲ کاندید دیگر در راه فدراسیون فوتبال!
تأیید صلاحیت مسبب فاجعه ویلموتس در کمیته بدوی انتخابات/ «تاج» و ۲ کاندید دیگر در راه فدراسیون فوتبال! : در روزی که بدهی چندین میلیارد تومانی فوتبال ایران به مارک ویلموتس مسجل شده، یکی از مسببان این قرارداد ننگین راهی کارزار انتخاباتی فدراسیون فوتبال خواهد شد. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ، به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ آخرین جلسه کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال برای بررسی احراز صلاحیت مهدی تاج، رئیس سابق فدراسیون فوتبال در راه رسیدن به مجمع انتخاباتی ۸ شهریورماه آتی با یک مصوبه مهم صورت گرفت.

پیش از این و در حالی که زمزمه رد صلاحیت تاج در راهروهای فدراسیونبه کرات شنیده می‌شد و حتی کار به احتمال استعلام از فدراسیون جهانی ودرگیری لفظیهم کشیده شد، در نهایت مهدی تاج توانست با نتیجه ۳ بر ۲ از استعلام فیفا فرار کند تا آن ۳ دوره عضویتش در هیأت رئیسه فدراسیون نتواند جلوی ورود مجددش به عرصه فوتبال را بگیرد.

تاکنون صلاحیت مهدی تاج، سیدمیرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به احراز کمیته بدوی رسیده و پرونده این افراد برای بررسی صلاحیت نهایی و اخذ تأییدیه‌های قانونی به نهادهای نظارتی ۴گانه ارسال شده.

امیررضا واعظ‌آشتیانی، علی‌رضا اسدی و محمد آخوندی، دیگر نامزدهایی هستند که هنوز صحبت‌هایی مبنی بر عدم تکمیل مدارک‌شان برای شرکت در انتخابات وجود داشته و البته کهیکی از این نامزدهاعلیه کمیته بدوی به کمیته اخلاق فدراسیون هم شکایتش را تسلیم نموده.

نکته جالب این جاست در روزی که شائبه‌های بسیاری برای اتمام رسیدگی به پرونده مارک ویلموتس وصدور رأی خسران چندین میلیارد تومانی علیه فدراسیون فوتبال ایرانبه وجود آمده، در عین ناباوری صلاحیت یکی از اصلی‌ترین مسببان این قرارداد ننگین موسوم به فاجعه ویلموتس‌چای به احراز رسیده!

انتهای پیام/

    پربازدیدترین ها