فرمانده سپاه اسلام آبادغرب مطرح کرد:

خداوند در کمینگاه مرصاد منافقین را خار و ذلیل نمود/ جنایات فجیع منافقین هیچ وقت از اذهان مردم اسلام آبادغرب پاک نخواهد نشد

کد خبر: 308529
|
18:21 - 1401/05/03
نسخه چاپی
خداوند در کمینگاه مرصاد منافقین را خار و ذلیل نمود/ جنایات فجیع منافقین هیچ وقت از اذهان مردم اسلام آبادغرب پاک نخواهد نشد
فرمانده سپاه اسلام آبادغرب با بیان اینکه؛ خداوند در کمینگاه مرصاد منافقین را خار و ذلیل نمود، گفت: جنایات فجیع منافقین هیچ وقت از اذهان مردم اسلام آبادغرب پاک نخواهد نشد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، سرهنگ پاسدار ارسلان سلطانقلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اسلام آبادغرب به مناسبت فرارسیدن سالگرد عملیات غرور آفرین مرصاد در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به آیه {إِنَّ رَبَّكَ لَبِالمِرصادِ ﴿به یقین پروردگار تو در کمینگاه (ستمگران) است} اظهار کرد: وعده خدواند حق است و به درستی مرصاد موقعیت و کمینگاهی است که وعده خدا به حقیقت پیوست و تاریخ ساز گردید.

 

وی عنوان کرد: خداوند در کمینگاه مرصاد منافقین را خار و ذلیل نمود و این وعده خداست که می فرماید؛ مَنْ یضلِلِ اللّهُ فَمَالَهُ مِنْ هَادٍ (هر کس را خداوند گمراه سازد، راهنمایی برای او نخواهد بود)، و جبهه حق و باطل در مرصاد در مقابل هم قرار گرفت و «إِنْتَنْصُرُوا اللَّهَيَنْصُرْكُمْ» به حقیقت پیوست.

 

 

 

سرهنگ سلطانقلی بیان داشت: غبار گذشت زمان نباید در ارتباط با شناخت منافقین بر اذهان مردم زنگار شود، هرساله این روز را گرامی می داریم تا خدای ناکرده جای ظالم و مظلوم یا جای شهید و جلاد عوض نشود و مردم بدانند که ملت ایران 17 هزار شهید ترور بخاطر جنایات منافقین داده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: جنایات فجیع منافقین هیچ وقت از اذهان مردم این دیار پاک نخواهد نشد؛ این خونخواران دست نشانده استکبار(منافقین) در بیمارستان اسلام آبادغرب مصدومین و بیماران را همچون هیزم بر روی هم قرار داده و به آتش کشیدند تا همیشه تاریخ منفور ملت ایران باشند و هم در دنیا و آخرت خار و ذلیل شوند.

 

 

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب عنوان کرد: منافقین در عملیات مرصاد چنان شکست مفتضحانه ای از سپاه، ارتش و بسیج مردمی خوردند که درس عبرتی برای اربابان آنها نیز شد تا هیچ وقت فکر حمله به خاک میهن اسلامی مان را نداشته باشند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: ته مانده این خائنین هم اکنون نیز به خیانت به ملت و مردم ایران مشغولند، آنها در کشور آلبانی از طریق فضای مجازی بر علیه کشورمان هجمه هایی وارد می کنند، آنها راست و دروغ را به هم ممزوج کرده و به شبهه افکنی در شبکه های اجتماعی و تفرقه افکنی در بین مردم می پردازند.

 

وی تصریح کرد: به فضل الهی ملت ایران با هوشیاری، بصیرت و با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و تقویت جهاد تبیین در مقابل جریان تحریف، این کارزار فرهنگی را نیز پشت سر خواهد گذاشت و نقشه های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

 

 

سرهنگ سلطانقلی عنوان کرد: به مناسبت فرارسیدن سالگرد عملیات غرور آفرین مرصاد برنامه های متنوعی نظیر دیدار با خانواده معظم شهدا و دیدار با پیشکسوتان و رزمندگان عملیات مرصاد جهت گرامیداشت این ایام پیش بینی شده است و همچنین به مناسبت گرامیداشت سالگرد عملیات غرور آفرین مرصاد یادواره شهدای کشوری با حضور اردو های راهیان نور منطقه ای و کشوری در محل یادمان مرصاد برگزار خواهد شد، لذا از عموم بسیجیان و مردم شهیدپرور شهر شهیدان مرصاد دعوت بعمل می آید بیاد آن روزهای ظفرمند در این مراسم شرکت نمایند.

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد