نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:

تورم افسارگسیخته قدرت خرید مردم را نابود کرد/ لزوم اقدام عاجل دولت برای بهبود معیشت مردم

کد خبر: 308536
|
22:20 - 1401/05/04
نسخه چاپی
تورم افسارگسیخته قدرت خرید مردم را نابود کرد/ لزوم اقدام عاجل دولت برای بهبود معیشت مردم
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: هیات دولت باید نگاه ویژه به تورم افسار گسیخته داشته باشد زیرا قدرت خرید مردم در حال نابودی است و افزایش روزانه قیمتها، توان خرید مردم را گرفته است.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به‌ نقل از دفتر محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، محمد رشیدی در نشست علنی امروز سه شنبه چهارم مرداد ماه اظهار داشت: پنجم مرداد ماه سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد و روز ملی کرمانشاه است و با گرامیداشت خاطره شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی، این روز افتخار آفرین را به مردم کرمانشاه و کشور تبریک می‌گویم.

وی ضمن تذکر شفاهی به وزیر دفاع و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، افزود: به‌دلیل تصویب حق مناطق جنگی در مجلس شورای اسلامی و متعاقبا در قانون بودجه، دولت باید برای پرداخت حق مناطق جنگیِ نیروهای مسلح و بازنشستگان به صورت فوری اقدام کند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری به وزیر آموزش و پرورش و هیئت دولت، خواستار اجرای رتبه‌بندی معلمان شد و تصریح کرد: هیات دولت باید نگاه ویژه به تورم افسار گسیخته داشته باشد، زیرا قدرت خرید مردم در حال نابودی است و افزایش روزانه قیمتها، توان خرید را از مردم گرفته است.

رشیدی ضمن تقدیر از ریاست محترم جمهور به دلیل صدور دستور بررسی مشکلات مدیریتی استان کرمانشاه توسط هیات بازرسی، خاطرنشان کرد: کرمانشاه امروزه گریبانگیر مدیریت اجرایی فشل شده است و مردم و جوانان کرمانشاه چشم‌انتظار تحقق وعده‌های دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی هستند.

  •  
  •  

 

    پربازدیدترین ها