فرمانده تیپ ۱۸۱ زرهی شهید سلیمی نزاجا در یادواره شهدای مرصاد:

درایت و تدبیر شهید صیاد شیرازی نقش مهمی در پیروزی نیروهای اسلام در عملیات مرصاد داشت

کد خبر: 308549
|
17:51 - 1401/05/08
نسخه چاپی
درایت و تدبیر شهید صیاد شیرازی نقش مهمی در پیروزی نیروهای اسلام در عملیات مرصاد داشت
فرمانده تیپ ۱۸۱ زرهی شهید سلیمی نزاجا گفت: درایت و تدبیر شهید سپهبد علی صیاد شیرازی نقش مهمی در پیروزی نیروهای اسلام در عملیات مرصاد داشت.

به گزارش اسلام آباد خبر ،یادواره شهدا و آیین گرامیداشت سالگرد شهدای عملیات غرور آفرین مرصاد و روز ملی اسلام آباد غرب در تیپ 181 برگزار شد.

 

سرهنگ کریمی  فرمانده تیپ ۱۸۱ زرهی شهید سلیمی نزاجا در مراسم در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا عنوان کرد: سالگرد عملیات موفقیت آمیز مرصاد، عملیاتی ست که حقانیت ثبات و قدرت جمهوری اسلامی ایران را نزد جهانیان جلوه گر ساخت و نشان داد فرزندان میهن اسلامی هر زمانی که ایجاب نماید با تمام توان در صحنه های نبرد حق علیه باطل حضور می یابند.

 

 

یکی از عوامل مهم در پیروزی نیروهای اسلام در عملیات مرصاد درایت و تدبیر شهید سپهبد علی صیاد شیرازی بود که در تشخیصی مناسب، تنگه چهارزبر را بهترین محل برای زمینگیر کردن منافقین انتخاب کرد و با این اقدام علاوه بر سد کردن راه نفوذ آنها، منافقین را در  محاصره قرار داد.

 

گفتنی ست؛  شهید سرلشکر برزو سلیمی که تیپ 181 بنام ایشان مزین گردیده؛ از نیروهای مدافع پادگان الله اکبر بوده که در سال 1367 در هنگام حمله منافقین از مقر نظامی خود دفاع کرده و تعداد کثیری از لشکر کفر و نفاق را به درک واصل نمود و تا آخرین تیر با دشمنان جنگید تا اینکه در جنگ تن به تن بعلت مجروحیت زیاد پیکر نیمه جان او بدست منافقین افتاده و نهایتا" بدست داعش زمانه(منافقین کوردل) به شهادت رسید و امروز ایستادگی، مقاومت، ولایتمداری و میهن پرستی این مدافعان وطن برای کلیه مردم و نیروهای مسلح الگویی ارزشمند می باشد.

 

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها