امنیت امروز را مدیون مدافعان حرم هستیم/ داعش به دنبال سلب آرامش از ایرانیان

کد خبر: 308597
|
16:15 - 1401/05/18
نسخه چاپی
امنیت امروز را مدیون مدافعان حرم هستیم/ داعش به دنبال سلب آرامش از ایرانیان
امنیت امروز را مدیون مدافعان حرم هستیم/ داعش به دنبال سلب آرامش از ایرانیان : امنیت و آسایش امروز ما مرهون رشادت‌های مدافعان حرمی است که دل از خانه و کاشانه بریده و در آن سوی مرزها به دفاع از حریم آل‌الله و ایران اسلامی پرداخته و از جان خود گذشتند تا امنیت در ایران اسلامی پایدار باشد. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ،به گزارششبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازشیرازه،داعش تا ۳٠کیلومتری مرزهای ایران آمده بود و بارها سردمداران داعش اعلام کردند که یکی از اهداف شان تصرف ایران و کشتار ایرانیان است.

داعشیان در عراق و سوریه، به مسلمان و غیر مسلمان، شیعه و سنی، کودک و سالخورده، زن و مرد و مردم عادی رحم نکرده و جنایات متعددی را رقم زدند.

کشتارهای وحشیانه داعشیان در عراق و سوریه نشان داد که این گروه منطقی ندارند و به هیچ اصلی پایبند نیستند.

اما با این وجود هنوز عده ای خود را به خواب غفلت زده و کار مدافعان را اشتباه خوانده و منطق شان، منطق همان کسی است که میگفت به موشک نیازی نداریم و عصر امروز، عصر مذاکره است!

افرادی که طالب حق و حقیقت هستند با اندک تحقیقی متوجه خسارات عظیم حضور داعش در عراق و سوریه شده و با وجود دشمنی داعشیان با ایران و ایرانی، قطعا فجایع حضورشان در ایران به مراتب خطرناک تر بود.

از سوی دیگر، دلارهای عربستان صعودی و حمایت های نظامی آمریکا و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی، تجهیز و آموزش نظامی نیروهای داعش، حکایت از آن داشت که یکی از اهداف اصلی ایران اسلامی است.

مقام معظم رهبری در خصوص شهدای مدافع حرم عنوان کردند: اینها رفتند با دشمنی مبارزه کردند که اگر اینها مبارزه نمیکردند، این دشمن می‌آمد داخل کشور... اگر جلویش گرفته نمیشد، ما باید اینجا در کرمانشاه و همدان و بقیه‌ی استانها با اینها می‌جنگیدیم و جلوی اینها را می‌گرفتیم. در واقع این شهدای عزیز ما جان خودشان را در راه دفاع از کشور، ملت، دین، انقلاب اسلامی فدا کردند.

داعش در شهرهایی که تصرف می کرد نشان می داد که چه بغضی نسبت به اهل بیت دارد و با تخریب قبور صحابه پیامبر و تیراندازی به حرمین شریفین عسکریین خوی وحشی خود را نشان داد و دل های شیعیان و مسلمانان جهان را آزرد.

مدافعان حرم دست از دنیا شسته و همسران و فرزندان خود را به خدا سپرده و برای امنیت مردم ایران، دفاع از حریم و حرم آل الله، جان خود را فدا کردند.

داعش بنا داشت نظام جمهوری اسلامی را نابود کند

آیت الله لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز به خبرنگار شیرازه گفت: اگر ما نتوانسته بودیم شر داعش را بیش از هزار کیلومتر آن طرف‌تر از مرزهای خودمان نابود کنیم اینها بنا داشتند نظام جمهوری اسلامی را مورد حمله خودشان قرار بدهند و مسلما جنگ ما داخل مرزها بسیار سخت تر از این می‌شد که در سوریه انجام گرفت.

شهدای مدافع حرم در مسیر امام حسین(ع) حرکت کردند

سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در حاشیه مراسم تشییع سردار شهید عبدالله اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار این رسانه گفت: آنچه شهدای مدافع حرم در دفاع از حریم آل الله انجام دادند، این بود که ثابت کردند پاسداران حریم اهل بیت همواره در هر میدان و نقطه ای از این جهان آماده هستند که فداکاری کنند.

وی افزود: همانطور که امام حسین(ع) و یارانشان در کربلا در روز عاشورا فداکاری کرده و سرشان بر نیزه رفت و این حرکت برای همیشه در تاریخ جاری شد، شهدای مدافع حرم، حاج قاسم سلیمانی و سردار اسکندری هم ثابت کردند که در همان مسیر حرکت می کنند.

سردار بوعلی تصریح کرد: اگر 1400 سال از قیام امام حسین گذشته اما باز هم کسانی هستند که همانند سید الشهدا سرشان به نیزه رود و راه امام حسین(ع) را ادامه دهند.

نباید بگذاریم کربلا دوباره تکرار شود

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: در نقاطی از دنیا مظلومانی هستند که امیدشان به جمهوری اسلامی است و نباید بگذاریم کربلا مثل 1400 سال پیش تکرار شود و اگر تکرار شد باید دشمن نابود گردد و ما نیز می بایست با اقتدار جلوی دشمن باشیم.

حبیبی اظهار کرد: کسانی که عشقشان به امام حسین(ع) و انقلاب اسلامی بود به میدان آمده و برای آرامش و آسایش مردم جنگیدند و یکی از این شهیدان شهید اسکندری بود که رفت تا آسایش و آرامش مردم پایدار بماند و جانش را همچون امام حسین(ع) داد و همانند سید الشهدا سرش بر نیزه رفت و با این کار خود یک دنیا را تکان داد.

نقش مدافعان حرم؛ حفظ کیان عزت جامعه و امنیت مرز های جمهوری اسلامی ایران

حجت‌الاسلام محمد استوار میمندی مدیر حوزه‌های علمیه استان فارس در گفتگو با خبرنگار این رسانه گفت: نقش مدافعان حرم این بود که در حفظ کیان عزت جامعه و امنیت مرز های جمهوری اسلامی ایران کوشیدند.

وی در ادامه افزود: در این چند سالی که فتنه تکفیری ها با حمایت صهیونیست ها و همچنین آمریکایی ها در جریان بود قابل تحلیل است و از طرف دیگر تکفیری ها عزمشان جذب بود که کمر جبهه مقاومت را بشکنند و جریان نظام سلطه به دنبال این بود که بازو های برون مرزیجبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرنداما موفق نشدند.

استوار میمندی با بیان اینکه با تصرف سوریه و سقوط دولت مدافع مقاومت سوریه کمر جبهه مقاومت می شکست و دسترسی جبهه مقاومت فلسطین و حزب الله لبنان به جمهوری اسلامی قطع میشد تصریح کرد: اگر شهدای مدافع حرم نبودند قطعا دشمنا با بینش ها و رویکرد های تکفیری که داشتند حرم اهل بیت در سوریه و عراق به مخاطره می افتاد و در معرض تحریف قرار میگرفت.

به گزارش شیرازه، امنیت و آسایش امروز ما مرهون رشادت ها و دلیرمردهای مدافعان حرمی است که دل از خانه و کاشانه بریده و در آن سوی مرزها به دفاع از حریم آل الله و ایران اسلامی پرداخته و از جان خود گذشتند تا امنیت در ایران اسلامی پایدار باشد.
 

انتهای پیام/

    پربازدیدترین ها