طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛

سعید نوروزی به عنوان دبیر سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد منصوب شد

کد خبر: 308607
|
14:23 - 1401/05/19
نسخه چاپی
سعید نوروزی به عنوان دبیر سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد منصوب شد
با ابلاغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه سعید نوروزی به عنوان دبیر سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد منصوب شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،طی حکمی از سوی  علی صفدری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و رئیس شورای اجرایی سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد سعید نوروزی از هنرمندان توانمند و تحصیلکرده شهرستان اسلام آبادغرب به عنوان دبیر جشنواره منصوب شد. 

 

 متن حکم انتصاب وی به شرح ذیل است:


"جناب آقای سعید نوروزی
 با سلام و احترام در اجرای بند 2 ماده 3  فصل دوم آیین نامه اجرایی جشنواره ملی تئاتر مرصاد و بنا به پیشنهاد شورای اجرایی سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد، جنابعالی را به عنوان دبیر جشنواره مذکور در سال ۱۴۰۱  منصوب می نمایم. امید است با بهره گیری از تجارب ارزنده خویش، همیاری و مشاورت و استفاده از نیروهای توانمند در برگزاری باشکوه این جشنواره موفق و موید باشید. توفیق و سربلندی شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.    
 
علی صفدری - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه"


سعید نوروزی طراح، کارگردان، بازیگر، نویسنده، تهیه کننده، مدرس، پژوهشگر، داور و مدیر هنری و دارای کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر است و از چهره های شناخته شده نمایش کشور است. که دبیری دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در کارنامه ایشان وجود دارد.
وی متولد 22 آبان 1360 شهر حُمیل، شهرستان اسلام آبادغرب، استان کرمانشاه است و فعالیت هنری خود را  از سال 1373 با حضور در نمایش‎های دانش‎آموزی و سپس دانشجویی آغاز کرد.
نوروزی کارشناس مسئول واحد‎ هنرهای نمایشی حوزه هنری استان کرمانشاه، مؤسس و مدیر مسئول گروه تئاتر کلهر کرمانشاه ، مؤسس، مدیر مسئول و مدرس آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی کلهر، مسئول انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه، عضو سابق شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش استان کرمانشاه [1391-1389] را در کارنامه خود دارد.


 
از دیگر سوابق هنری سعید نوروزی می توان به طراحی، کارگردانی و تهیه کننده‎ی 43 نمایش/ بازی در 44 نمایش/ نگارش 10 نمایشنامه ، بازی در 3 فیلم کوتاه، 4 فیلم بلند، 1 مینی سریال و 1 تله تئاتر ، 12 سال سابقه‎ی تدریس تئاتر در ادارت، سازمان‎ها و شهرستان‎های استان کرمانشاه ، انجام پژوهش های [پرونده‎ی تئاتر استان کرمانشاه] و [دفاع مقدس و تئاتر در کرمانشاه] و عضو هیأت داوران 10 جشنواری استانی، منطقه ای و ملی تئاتر اشاره کرد.


حضور در چندین جشنواره‎ی مختلف تئاتر و فیلم [بین‎المللی، ملی، منطقه‎ای و استانی] و  کسب 37 رتبه، 52 تقدیر و برنده‎ی جوایز گوناگون در عرصه ی هنرهای نمایشی از سوابق دبیر سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد است.

 

انتهای پیام/

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها