فرماندار اسلام آبادغرب در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان مطرح کرد:

تجهیز 668 حلقه چاه کشاورزی به کنتور هوشمند در اسلام آبادغرب/قطع برق 85 چاه کشاورزی بعلت بهره برداری غیر مجاز در شهرستان

کد خبر: 308609
|
15:06 - 1401/05/19
نسخه چاپی
تجهیز 668 حلقه چاه کشاورزی به کنتور هوشمند در اسلام آبادغرب/قطع برق 85 چاه کشاورزی بعلت بهره برداری غیر مجاز در شهرستان
فرماندار اسلام آبادغرب در جلسه ستاد مدیریت بحران گفت: در راستای حفاظت از منابع آبی شهرستان 85 چاه کشاورزی بعلت بهره برداری غیر مجاز قطع برق شده است.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام آبادغرب در  جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان اظهار داشت: اعضای این ستاد باید برنامه ریزی کنند و امکانات و ادوات مورد نیاز در مواقع حساس را با برنامه ریزی تهیه کنند و هر لحظه آماده مدیریت بحران های احتمالی باشند.

 

وی افزود: بلایای طبیعی هیچگاه خبر نمی‌کنند و همه دیدیم که زلزله سال ۹۶و سیل امسال چقدر سریع اتفاق افتاد و خسارات آنچنانی بجای گذاشتند.

 

مهندس کرمی خاطرنشان کرد:  میزان بارش سال قبل در شهرستان ۱۹۲میلیمتر بوده که این میزان بارش اندک وظیفه همه ما را برای مصرف بهینه آب چند برابر می کند.

 

وی افزود: در این شهرستان ۸۶۵حلقه چاه کشاورزی وجود دارد که از این تعداد۶۶۸چاه مجهز به کنتور هوشمند شده و در راستای حفاظت از منابع آبی شهرستان 85 چاه کشاورزی بعلت بهره برداری غیر مجاز قطع برق شده است.

 

وی بیان داشت انتظار دارم اعضا این ستاد با دغدغه خاطر مشکلات را پیگیری کنند و قطعا برای مشکلاتی که از قبل در شهرستان بجا مانده باید برنامه ریزی کنیم .

 

در این جلسه مدیران ادارات هواشناسی،امور آب،جهاد کشاورزی،آبفا،راه و شهرسازی،محیط زیست،شهرداری گزارش اقدامات حوزه کاری خود را تشریح کردند.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد