فرماندار اسلام آبادغرب در آیین تجلیل از خبرنگاران مطرح کرد:

مدیران عملکرد خود را به خبرنگاران ارائه دهند تا به مردم اطلاع رسانی شود

کد خبر: 308610
|
14:00 - 1401/05/20
نسخه چاپی
مدیران عملکرد  خود را به  خبرنگاران ارائه دهند  تا به مردم اطلاع رسانی شود
فرماندار اسلام آبادغرب در آیین تجلیل از خبرنگاران گفت: مدیران در جلسات با خبرنگاران باید عملکرد خود را به خبرنگاران ارائه دهند تا به مردم اطلاع رسانی شود.

به گزارش اسلام آباد خبر ، آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان به همت شهرداری و فرمانداری اسلام آبادغرب برگزار گردید.

 

حمیدرضا کرمی فرماندار و بهنام افشین شهردار اسلام آباد ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام و تبریک روز خبرنگار پای درد دل و مشکلات خبرنگاران شهرستان نشستند.

 

در این جلسه حمیدرضا کرمی با اشاره به دغدغه خبرنگاران که دغدغه همه مردم شهرستان است گفت: با توجه به اینکه اسلام آباد دومین شهر بزرگ استان کرمانشاه می باشد و دارای کم و کاستی های فراوانی است که باید این کم وکاستی ها جبران شود.

 

وی افزود: ما از وضعیت کنونی شهرستان گله مند هستیم وبا تمام توان سعی در رفع مشکلات داریم.

 

 

کرمی افزود: وظیفه رسانه تعهد و مسئولیت پذیری است و هیچگاه نباید مطلبی را تا به یقین رسیده انتقال و انتشار دهند چون مردم به هر آنچه که می بینند و می شنوند باور میکنند لذا باید تا به یقین خبرنرسید انتشار نداشته باشیم.

 

وی گفت: ما تا در کنار هم نباشیم نمی توانیم کار مثبتی را انجام دهیم شهرستان اسلام آباد غرب با توجه به اینکه بیشترین رسانه و خبرنگاران را در سطح استان دارد باید فعالیت هایش دسته بندی شود.

 

حمید رضا کرمی در ادامه با تاکید بر برگزاری  جلسات مکرر هر دو سه یک ماه یک بار با اصحاب رسانه و خبرنگاران گفت: مدیران در جلسات با خبرنگاران باید عملکرد  خود را به  خبرنگاران ارائه دهند  تا به مردم اطلاع رسانی شود.

 

 

کرمی تصریح کرد: با توجه به اینکه بنده اولین فرماندار بومی شهرستان هستم باید پاسخگوی ریز تا درشت مشکلات مردم باشم و با تمام وجود در خدمت مردم هستم.

 

درادامه  این جلسه بهنام افشین شهردار اسلام آباد غرب با اشاره به عملکردها و کارهایی که درسطح شهرستان باتوجه به اعتبارات جذب شده توسط شهرداری انجام گرفته پاسخگوی سوالات و مشکلات خبرنگاران در حوزه های رسانه و حوزه‌های شهری بودند.

 

درپایان مراسم با اهداءلوح تقدیر از خبرنگاران وفعالین فضای مجازی شهرستان تقدیر و تشکر شد.

 

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد