رئیس کمیته امداد اسلام آبادغرب خبر داد:

پرداخت 200 میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان و نیازمندان تحت حمایت شهرستان اسلام آباد غرب

کد خبر: 308612
|
17:44 - 1401/05/20
نسخه چاپی
پرداخت 200 میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان و نیازمندان  تحت حمایت شهرستان اسلام آباد غرب
رئیس کمیته امداد اسلام آبادغرب از پرداخت 200 میلیارد ریال وام اشتغال به ۲۳۰ خانوار از مددجویان و نیازمندان تحت حمایت شهرستان خبر داد.

محمد بیگزاده رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان در گفتگو با  اسلام آباد خبر ، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری بیش 200 میلیارد ریال وام جهت اشتغال پایدار و مولد به مددجویان و نیازمندان شهرستان پرداخت گردیده است.

 

وی عنوان کرد: وام‌ها ی پرداختی کمیته امداد قرض الحسنه و در سرفصل های مختلف؛ دامپروری، خرید تراکتور، خرید خودرو، کشاورزی، مکانیکی، نجاری، آلومینیوم سازی، جوشکاری، کابینت سازی ، سوپرمارکت، پوشاک فروشی، اغذیه فروشی، سبزی فروشی، قالی بافی، گلیم بافی، صنایع دستی، و در مجموعه مشاغل صنفی و صنعتی و خدماتی بوده است.

 

بیگ‌زاده افزود: کمیته امداد  فرزندان مددجوی فاقد مهارت را به صورت رایگان آموزش می دهد.

 

وی گفت: طی بررسی و بازدید های به عمل آمده  از طریق سازمان‌های مختلف در سال ۱۴۰۰، ۹۷ درصد از طرح های اجرا شده فعال بوده که این مهم به لطف بازدیدهای قبل و حین و بعد از اجرا ( تا سه سال بعد از پرداخت وام) می باشد.

 

این مقام مسئول از کارفرمایان محترم خواست که با جذب نیروی انسانی مددجویان و فرزندان این عزیزان بابت اشتغال به کار هر مددجو و یا فرزند مجرد آنها ۱۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه دریافت نمایند.

وی گفت؛ پرداخت وام منوط به بیمه مددجویان و همچنین پرداخت حقوق ماهیانه بر اساس آخرین دستمزد اداره کار و تامین اجتماعی می باشد .

 

بیگ‌زاده با اشاره به این موضوع که موفقیت امداد در زمینه پرداخت  وام به محرومین  منوط به مساعدت‌های بانک‌های عامل شهرستان است، ضمن قدردانی از مساعدت های همه ساله کلیه بانکهای محترم عامل شهرستان، گفت: امیدوارم که  بانک های عامل محترم بیش از گذشته در زمینه پرداخت وام ها به مددجویان محترم اهتمام داشته باشند.

 

و در پایان از حمایت های همه جانبه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به خاطر اختصاص وام های ویژه به مددجویان امداد و همچنین مساعدت فرماندار شهرستان که شخصا پیگیر دریافت وام مددجویان در بانک‌های عامل بوده، و در زمان حضور ایشان جلسات مختلفی در این زمینه با بانک‌های عامل برگزار  گردیده است، قدردانی نمود.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها