مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

خبرنگاران با رویکرد نقادانه و پرسشگرانه یاریگر کشور در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن باشند

کد خبر: 308613
|
19:12 - 1401/05/20
نسخه چاپی
خبرنگاران با رویکرد نقادانه و پرسشگرانه یاریگر کشور در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن باشند
مرصاد نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه کار درست رسانه‌ایی مستلزم هزینه است، گفت: خبرنگاران با رویکرد نقادانه، پرسشگرانه و خلاقانه یاریگر کشور در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن باشند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد، علی صفدری بعد از ظهر امروز پنج شنبه در بازدید از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی و‌ روز خبرنگار اظهار داشت: رسانه تاثیرگذار رسانه ای است که با انعکاس صحیح مشکلات و برگزاری میزگردها و نشست‌های تخصصی به دنبال اتخاذ راهکارهای برون رفت از آنها باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، افزود: آگاهی بخشی، روشنگری، حق گویی و حق جویی، تزریق روحیه امید، نشاط و انگیزه به جامعه از رسالت های خبرنگاران است.

خبرنگاران باید فعالیت حرفه ای خود را تقویت کنند

وی با بیان اینکه خبرنگار رابط میان مردم و مسئولان است، گفت: با توجه به این مهم باید روز به روز فعالیت حرفه ای خود را تقویت کنیم و خبرنگار حرفه ای در حوزه های مختلف تربیت کنیم.

این مسئول گفت: حوزه جامعه رسانه ای نباید به سمت تسویه حسابهای شخصی، انتصابات و تحلیل های بی پایه و اساس برود و رسانه ها باید دقت کنند تا بنا بر اقتضائات سخن نگویند.

حوزه فضای مجازی میدان جنگ است

وی گفت: حوزه فضای مجازی میدان جنگ است، لذا باید آرایش و آمایش جنگی در این فضا حضور داشته باشیم، حتی فضای اتاق خبرنگار باید شبیه زمان جنگ باشد و امروز رسالت حضور در جبهه و‌میدان نبرد با دشمن بر دوش خبرنگاران است.

مدیرکل  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه کار درست رسانه ایی مستلزم هزینه است، گفت: خبرنگاران با رویکرد نقادانه، پرسشگرانه و خلاقانه یاریگر کشور در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن باشند.

وی‌ با بیان اینکه رسانه ها باید حقیقت جو باشند، خاطرنشان کرد: خبرنگاران قلب تپنده و چشمان همیشه بیدار جامعه هستند که با نشر اخبار و اطلاعات صحیح، زمینه رشد فکر و پندارهای مردم را فراهم می‏‌کنند.

  •