گزارش/

تمرین تاکتیکی گردان امام علی (ع) بسیج در اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 308659
|
15:57 - 1401/06/01
نسخه چاپی
تمرین تاکتیکی گردان امام علی (ع) بسیج در اسلام آبادغرب+تصاویر
تمرین تاکتیکی گروهان های منتخب گردان امام علی (ع) بسیج باحضورنماینده قرارگاه امنیتی امام علی(ع) در غرب کشور در ناحیه مقاومت اسلام آبادغرب برگزارشد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، بسیجیان گروهان های منتخب گردان امام علی (ع) شهرستان درحضور سردار مرتضی مرادی نماینده قرارگاه امنیتی امام علی(ع) در غرب کشور با تمرینات تاکتیکی نظیر آرایشات و آموزشات اجرای فنون رزم و عملیات های تاکتیکی مقابله با وقوع ناهنجاری های اجتماعی را در ناحیه مقاومت اسلام آبادغرب اجرا نمودند.

 

سرهنگ پاسدار ارسلان سلطانقلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب در آغاز این عملیات با گرامیداشت  یادو خاطره شهدا و تسلیت ایام حزن و اندوه آل الله در ماه محرم و صفر به فرماندهان و مدعوین خیرمقدم عرض نمود و اظهار داشت: بسیجیان عزیز و دلاور در صحنه های حساس به موقع حاضر می شوند و با وجود این شجره طیبه توطئه آمریکا، اسرائیل  و توطئه گران نقش بر آب خواهد شد.

 

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب با تأکید بر ارتقاء آمادگی جسمانی در کنارافزایش سطح معنویت بسیجیان، هدف از برگزاری این تمرینات تاکتیکی را حفظ توان و آمادگی رزم نیروهای بسیج در راستای لبیک به فرمایشات ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای عنوان کرد.

 

 

سردار مرتضی مرادی نماینده قرارگاه امنیتی امام علی(ع) در غرب کشور و جانشین سابق فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، پس از سان دیدن گروهان های حاضر در میدان، در جمع بسیجیان اسلام آبادغرب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهیدان، ایثارگران، پیشکسوتان افتخار کشور ما هستند و لبیک شما بسیجیان، سلسله مراتب لبیک به فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای ست.

وی عنوان کرد: شهر شهیدان مرصاد یک شهر رزمنده و شهیدپرور بوده  و 1280 شهید تقدیم انقلاب نموده است و انتظار است که شما بسیجیان ادامه دهندگان راه رزمندگان گردان صاحب نام و خط شکن "حمزه" باشید.

 

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد