با حضور جمعی از اصناف و بازاریان شهرستان

آیین گرامیداشت روز قشر اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی در ناحیه مقاومت اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر

کد خبر: 308685
|
17:32 - 1401/06/06
نسخه چاپی
آیین گرامیداشت روز قشر اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی در ناحیه مقاومت اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر
آیین گرامیداشت روز قشر اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی با حضور اتاق اصناف و بازاریان شهرستان در ناحیه مقاومت اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، آیین گرامیداشت روز قشر اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی با حضور رئیس و اعضای اتاق اصناف و جمعی از بازاریان شهرستان در حسینیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

سرهنگ دوم پاسدار مسلم میرزایی جانشین فرماندهی سپاه اسلام آبادغرب در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت و روز قشر اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی، با اشاره به این فرموده رهبر معظم انقلاب در خصوص کسبه و بازاریان که؛ معظم له بازاریان را یک قشر اسلامی و انقلابی می دانند و این بدان معناست که بازاریان همیشه در مواضع انقلاب حضور جدی داشته اند.

 

وی اظهار کرد: دولت سیزدهم در شرایطی اداره کشور را بدست گرفت که فشارهای سیاسی و اقتصادی فراوانی از گذشته بر کشور وارد بود که این مشکلات در مدت کوتاهی حل شدنی نیست و از سوی دیگر دشمنان هجمه های گسترده ای بر علیه دولت به راه انداخته اند لذا اطلاع رسانی خدمات نظام اسلامی و دولت نیاز به روشنگری و جهاد تبیین دارد و کسبه و بازاریان که خودشان با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند بهتر از هرکسی می توانند جهاد تبیین را حتی در حجره و مغازه شان انجام دهند.

 

 

سرهنگ میرزایی با برشماری اقدامات مثبت و گشایش های دولت در یک سال گذشته، بیان داشت: رسانه های کشور باید در کنار مطالبه گری اقدامات مفید دولت را به درستی به مردم اطلاع رسانی نمایند و در راستای بهبود معیشت مردم و تقویت کسب و کارهای داخلی گام بردارند.

 

وی خاطرنشان کرد: اصناف و بازاریان در دوره های گذشته تا به امروز همیشه و چه بسا در گذشته با تعطیلی بازار در اعتراض به حکومت پهلوی در کنار علمای دین بوده اند و بعد از انقلاب نیز اصناف با حضور در میدان های دفاع مقدس شهدای والامقامی را تقدیم انقلاب نمودند و امروز هم در خدمت اسلام و مطیع اوامر ولایت بودن از افتخارات اصناف و بازاریان است.

 

جانشین فرماندهی سپاه اسلام آبادغرب گفت: دولت در حال احداث یک ساختمان محکم اقتصادی است و با کنترل رشد نقدینگی و تراز تجاری مثبت زیرساخت های آن را فراهم نموده لذا همه اقشار مردمی من جمله اصناف و بازاریان باید کمک نمایند تا ستون های این ساختمان محکم شود که با این مهم مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم برطرف خواهد شد.

 

 

وی افزود: طبق آمار های صندوق بین المللی پول دولت سیزدهم در طول یک سال بالاترین رشد اقتصادی را نسبت به دولت های گذشته داشته است و بنابر آمار گمرک ایران افزایش تبادل تجاری قابل توجهی در طول یک سال تصدی این دولت صورت گرفته که اینها باید در جامعه توسط اصناف که سفیران مردم هستند اطلاع رسانی شود.

 

سرهنگ میرزایی گفت: گرچه مردم مشکلات زیادی دارند و هنوز راه زیادی تا برطرف شدن کامل مشکلات باقی مانده اما نباید آب در هاون دشمن کوبید و زحمات کشیده شده زیر سوال برود، بدیهی است که رسانه ها این اقدامات مثبت و امیدآفرین دولت را باید به مردم اطلاع رسانی نمایند و اصناف و بازاریان ما برای مردم جهاد تبیین داشته باشند چون با کنار هم بودن و دست بدست هم دادن می شود مشکلات را از سر راه برداشت و هم سفره مردم و هم کسب و کار بازاریان رونق خواهد گرفت.

 

در ادامه این آیین برادر پاسدار صیدمحمد حیدری فرمانده و خادم بسیج اصناف ناحیه اسلام آبادغرب و حاج محمود مصطفایی رئیس اتاق اصناف شهرستان با تبریک هفته دولت، سالروز قشر اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی را گرامی داشتند.