ریاست ‌سازمان عقیدتی سیاسی‌ وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

"اسلام آبادغرب" شهر مقاومت و ایستادگی است

کد خبر: 308703
|
15:05 - 1401/06/10
نسخه چاپی
"اسلام آبادغرب" شهر مقاومت و ایستادگی  است
ریاست ‌سازمان عقیدتی سیاسی‌ وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم بصیرت افزایی بازنشستگان اتکا و کارخانه قند اسلام آبادغرب گفت: "اسلام آبادغرب" شهر مقاومت و ایستادگی است

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت الاسلام ‌سید ضیاءالدین آقاجانپور ریاست ‌سازمان عقیدتی  سیاسی‌ وزارت  دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم بصیرت افزایی بازنشستگان سازمان اتکا و کارخانه قند اسلام آبادغرب اظهار کرد: "اسلام آبادغرب" شهر مقاومت و ایستادگی  است، اسلام آباد غرب اولین شهری بود  ‌بعد از پیروزی انقلاب اسلامی  مورد تجاوز بیگانگان‌ قرار گرفت،‌ این شهر ودیاربیش از ۱۲۰۰شهید  تقدیم اتقلاب  کرد که بیانگر این واقعیت است که‌مردم‌چگونه در برابر دشمن ایثار و ایستادگی کردند.

 

 

وی عنوان کرد: صحنه های  دلخراشی که در این شهر بوجود آمد؛ بمباران های بی رحمانه دشمن  وبه خاک‌وخون کشیدن زنان وکودکان بیگناه  و آواره شدن مردم در شهر و دیار خود حکایتی است  که باید ملت ایران  ونسل جوان ما باید این مقاومت ها را بدانند که‌چه ‌اتفاقاتی در این شهر رخ داده نسل به نسل منتقل شود.

 

حجت الاسلام آقاجانپور با اشاره به جنایت منافقان گفت:  منافقین کوردل جنایات فجیعی بر زنان‌ومردان  بیگناه این شهر وارد کردند آنان را به رگبار بستند  و به آتش کشیدند و زنده‌ زنده  سوختند، حتی به بیماران بستری شده و‌مجروحین  رحم نکردند. داستان های تلخ وناگواری که در این شهر ودیار  اتفاق افتاد  تداعی کننده داستانی ست که در کربلا بر اهل بیت پیغمبر(ص)  وارد شد.

 

 

وی تصریح کرد: این از ناآگاهی و بی بصیرتی است که مسلمانان فرزند پیامبر را سر می برند و خانواده ایشان را به اسارت می برند؛ بعد از پیامبر کار جامعه اسلامی به جایی رسید که بر جایی که پیامبر اسلام(ص) بوسه می زد( سینه و گلوی حسین(ع) ) خنجر زدند و ما در زیارات عاشورا آنها را لعن می کنیم.

 

 

 

 

وی خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس وقتی کشور ما درمقابل  تهاجم دشمنان و بیگانگان قرار گرفت   مردم به فرمان امام خمینی(ره) لبیک گفتند وبه‌میدان آمدند، مردم که حتی از سلاح ابتدایی ‌برخوردار نبودند‌ مبارزه کردند و مقاومت کردند در حالیکه نظام سلطه با تمام قدرت از صدام حمایت کرد و "اسلام آبادغرب" نقش خوبی در دفاعمقدس ایفا نمود لذا باید ایثار و از جان گذشتگی رزمندگان  و مردم را در عین مظلومیت به فرزندان و نسل های بعد منتقل کرد که اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران در تصرف دشمن باقی بماند.

 

 

ریاست ‌سازمان عقیدتی  سیاسی‌ وزارت  دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یادآور شد: منافقین بعد از جنگ ادعا می کردند ظرف 32 ساعت به تهران می رسند اما در میعادگاه عاشقان(مرصاد) به درک واصل شدند و این نتیجه مقاومت و ایستادگی است.

 

وی با بیان خاطراتی از حضور در عملیات مرصاد و با اشاره به وعده صادق الهی گفت؛ {يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم -  ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد } من در این حوادث دست خدا و امدادهای غیبی امام زمان(عج) را می دیدم.

 

حجت الاسلام آقاجانپور در خاتمه این مراسم گفت: شما افتخار داشتید در نیروهای مسلح خدمت کنید و به افتخار بازنشستگی نائل شوید و بعنوان سرباز مقام معظم رهبری از شما عزیزان تقدیر و تشکر می کنم.

 

 

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها