فرمانده سپاه اسلام آبادغرب:

8 سال دفاع مقدس برگ زرینی از افتخارات و اتحاد اقوام مختلف ملت ایران است/ گروهک های معاند به بهانه مرگ یک دختر کرد قصد به آشوب کشاندن شهرهای ما را داشتند

کد خبر: 308793
|
07:09 - 1401/07/02
نسخه چاپی
8 سال دفاع مقدس برگ زرینی از افتخارات و اتحاد اقوام مختلف ملت ایران است/ گروهک های معاند به بهانه مرگ یک دختر کرد قصد به آشوب کشاندن شهرهای ما را داشتند
فرمانده سپاه اسلام آبادغرب با بیان اینکه؛ 8 سال دفاع مقدس برگ زرینی از افتخارات و اتحاد اقوام مختلف ملت ایران است، گفت: گروهک های معاند به بهانه مرگ یک دختر کرد قصد به آشوب کشاندن شهرهای ما را داشتند

به گزارش اسلام آباد خبر ، سرهنگ پاسدار ارسلان سلطانقلی فرمانده سپاه اسلام آبادغرب در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه امروز با تسلیت ایام رحلت پیامبر مکرم اسلام(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع)، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت وهفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

 

وی عنوان کرد: از 300 سال پیش تاکنون 57 جنگ بر مردم ایران تحمیل شده و در همه جنگ های تحمیلی سیاست خبیث استعمار و استکبار دخالت داشته است و در همه جنگ هایی که قبل از انقلاب واقع شده کشور ما شکست خورده و سه و نیم میلیون متر مربع از خاک کشورما جدا شده است یعنی 16 کشور در راستای سیاست خبیث بالکانیزه کردن و تجزیه کشور ها توسط انگلیس از کشور پهناور ایران جدا شده است و بعد از انقلاب نیز تا به امروز به بهانه های مختلف بدنبال تجزیه ایران اسلامی به کشورهای کوچک بوده و هستند اما با وجود نیرو های مسلح دلاور ارتش، سپاه، انتظامی و بسیج مردمی این آرزو را به گور خواهند برد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اظهار کرد: ایران در تنها جنگی که شکست نخورده و یک وجب از خاک مملکت ما جدا نشد، جنگ 8 ساله دفاع مقدس است؛ جنگی که توسط رژیم بعث عراق بر کشور ما تحمیل شد و رزمندگان اسلام با ایثار و جانفشانی جنگیدند و این برگ زرینی از افتخارات و اتحاد همه ملت از اقوام مختلف اعم از کرد، لر، ترک، بلوچ، عرب،فارس و ... که دست به دست هم دادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک وطن ما جدا شود.

 

وی افزود: 200 هزار وصیتنامه شهدای دفاع مقدس بررسی شده و همگی بر یک جمله اصرار داشته و آن دفاع و پشتیبانی از ولایت است چون همه شهدا رمز پیروزی و تداوم انقلاب را پیروی از ولایت دانسته اند.

 

 

سرهنگ سلطانقلی بیان داشت: جمهوری اسلامی با رهبری امام خامنه ای و ایمان و خودباوری نیروهای مؤمن به یک ابرقدرت تبدیل شده که هیچ تحولی بدون اراده کشور ما در منطقه صورت نمی گیرد و امروز ابرقدرت های پوشالی هستند که پیغام می دهند و التماس می کنند که با نیروهای ما کاری نداشته باشید.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز مرز امت اسلامی ما تا دریای مدیترانه گسترش یافته و انشاءالله با ایستادگی مردم و نیروهای مسلح ارتش، سپاه، انتظامی و بسیج مردمی پرچم حکومت اسلامی به دستان مبارک امام زمان(عج) سپرده خواهد شد.

 

فرمانده سپاه شهرستان با اظهار تأسف از مرگ و سکته یک دختر کرد در کلاس های توجیهی طبق فیلم های منتشر شده پلیس، گفت: با وصف اینکه هنوز نتیجه تحقیقات این پرونده از سوی دستگاه های متولی و مقامات مسئول اعلام نشده، عده ای از گروهک های معاند به این بهانه به شهرهای ما وارد شده و قصد بر هم زدن نظم عمومی و به آشوب کشاندن شهرها و کشور را دارند.

 

وی ازخانواده های غیرتمند کرد منطقه تقاضا نمود: هشیار باشند و نگذارند جوانان، نوجوانان و فرزندان ایشان توسط بیگانگان و اجانب تحریک شوند و مورد سوء استفاده ابزاری دشمنان قرار گیرند و خدای نکرده با هیجانی شدن به خیابان بیایند و به پرچم، مساجد و تمثال شهدا که به باید به آن افتخار کنند تعرض کنند، چون دشمنان با ارزش های اسلامی و امنیت مردم مخالف هستند و می خواهند به هر بهانه ای این امنیت را از بین ببرند.

 

 

سرهنگ سلطانقلی تصریح کرد: ما همراه با مردم برای امنیت مردم کشورمان تا پای جان در برابر دشمنان خواهیم ایستاد و مبارزه خواهیم کرد.

 

 

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد