در راستای گرامیداشت شهدا

برگزاری یادواره شهدا بمناسبت هفته دفاع مقدس در شهر حمیل

کد خبر: 308799
|
13:23 - 1401/07/04
نسخه چاپی
برگزاری یادواره شهدا بمناسبت هفته دفاع مقدس در شهر حمیل
یادواره شهدا بمناسبت هفته دفاع مقدس در شهر حمیل برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،یادواره شهدا بمناسبت هفته دفاع مقدس با همت پایگاه مقاومت مطهره حوزه حضرت رقیه(س) در شهر حمیل برگزار شد.

 

سرهنگ پاسدار سیروس همتی معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و همچنین ایام سوگواری اهل بیت(ع) در پایان ماه صفر را به بسیجیان و مردم حمیل تسلیت عرض نمود.

 

وی با اشاره به بصیرت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، گفت: رزمندگان اسلام دارای شناخت کافی از ولایت و اقدام و عمل به موقع در لبیک به ولایت بودند و همگی به فرمان امام خمینی(ره) لبیک گفتند و به سوی جبهه های حق علیه باطل شتافتند.

 

سرهنگ همتی گفت: در این برهه از زمان نیز هنوز جنگ با دشمنان پایان نیافته بلکه جبهه نبرد از فضای حقیقی به فضای مجازی کشیده شده است و دشمن قصد دارد با استفاده از فضای مجازی ولنگار دین و دنیای خانواده ها و جوانان ما را به لجن بکشاند.

 

وی افزود: در دنیای امروز داشتن سواد رسانه مهمتر از سواد کلاسیک دانشگاهی است و افراد باید با آموختن مهارت های لازم رسانه را از نارسانه تشخیص دهند و خبر موثق را از خبرهای جعلی تشخیص دهند تا در دام بیگانه نیفتند و دشمن بعنوان طعمه از ایشان سوء استفاده نکند.

 

معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاطرنشان کرد: در فتنه ها با سم پاشی دشمنان تشخیص راه درست و نادرست سخت می شود لذا در این مواقع باید گوش به فرمان ولایت بوده و پشت سر رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم تا مسیر درست حرکت را گم نکنیم.

 

انتهای پیام/

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد