رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفتگو با مرصاد:

اجازه تعرض به حریم انقلاب را نمی‌‌دهیم/ نقش برخی سلبریتی‌ها و خواص در دمیدن آتش فتنه

کد خبر: 308801
|
15:55 - 1401/07/04
نسخه چاپی
اجازه تعرض به حریم انقلاب را نمی‌‌دهیم/ نقش برخی سلبریتی‌ها و خواص در دمیدن آتش فتنه
مرصاد نیوز: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به حوادث اخیر، گفت: نیروهای انقلابی اجازه تعرض به حریم انقلاب و نظام را نمی‌دهند.

به گزارش اسلام آباد خبر ،حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو باشبکه اطلاع رسانی مرصاد، با بیان اینکه اظهار داشت: عفاف، خط قرمز ایران اسلامی است، اظهار داشت: نیروهای انقلابی اجازه تعرض به حریم انقلاب و نظام را نمی‌دهند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: اگر دشمنان هتک حرمت ها را در اولویت قرار داده اند و قرارشان بر این است که خط قرمزها را بشکنند این را بدانند که ما مسلمانان طبق آیه صریح قرآن کریم با آنها مقابله خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه فتنه از قتل بالاتر است، گفت: ما نمی گذاریم منافقین با مکر، حیله و نیرنگ و با مسلح شدن به نیروهای نظامی و زنان محجبه هتک حرمت کنند.

وی همچنین با اشاره به نقش برخی سلبریتی ها و خواص در دمیدن به آتش این حوادث گفت: در این چند روز غیر از خسارت های مالی از بیت المال، چندین تن از هموطنان ما خواسته یا ناخواسته در این اغتشاشات فوت کرده اند، مجروح شده اند که مقصر اصلی آن کسانی هستند که در این آتش فتنه دمیده اند و متهم اصلی برخی از بازیگران و سلبریتی هایی هستند که تا کنون منافقانه از سفره انقلاب و جمهوری اسلامی ارتزاق کرده اند ولی امروز با شبکه های معاند همراه شده اند.

حجت الاسلام احمدی افزود: آنقدر حرکت این منافقین احمقانه بود که حتی رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر کلمه‌ای از آنها بیان نکرد.

وی با اشاره به حدیثی از حضرت علی(ع) که فرمودند: «اگر از پای یک زن یهودی خلخال به ظلم و جنایت دربیاورند، انسان خوب است تا از این غصه بمیرد.»، خاطرنشان کرد: ما اجازه نمیدهیم به آل علی(ع) و ملت مسلمان تعرض شود، اگر تاکنون صبری صورت گرفته به خاطر رأفت اسلامی بوده است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش گفت: ما با اعتراض هیچ مشکلی نداریم اتفاقاً اعتراض حق همه مردم است مسئول یعنی مورد سوال؛ مسئولین باید در جایگاه خود پاسخگو باشند و شفاف سازی کنند اما وقتی کار به اغتشاش و تخریب اموال عمومی میرسد این دیگر اعتراض نیست، اغتشاش است.

حجت الاسلام احمدی گفت: تمام مظلومان عالم چشمشان به این انقلاب است و تا شیرمردان امام خامنه ایی هستند در راه دین و قرآن مقاومت خواهند کرد و با بیعت به نام سیدالشهدا سیلی محکم بر صورت تک تک منافقین و معاندین نظام اسلامی خواهیم زد.