بازگشت طوفانی سلحشور با عرض ارادت به آل سعود؛

در عربستان که مهد اسلام است حجاب اجباری نیست!/ عربستان در مرگ خاشقچی خطا را پذیرفت و در جهت اصلاح تلاش کرد!

کد خبر: 308802
|
15:57 - 1401/07/04
نسخه چاپی
در عربستان که مهد اسلام است حجاب اجباری نیست!/ عربستان در مرگ خاشقچی خطا را پذیرفت و در جهت اصلاح تلاش کرد!
مرصاد نیوز: اصل ماجرا در اجبارها است، مگر ما تنها کشور مسلمان دنیا هستیم؟ خود عربستان که مهد اسلام است، اینگونه نیست.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به گزارششبکه اطلاع رسانی مرصاد، به نقل ازجهان نیوز،پروانه سلحشوری، چهره اصلاح طلب و رتبه اول حاشیه سازی در مجلس دهم که از جمله سوابق او در دوران نمایندگی استفاده از تریبون بیت المال مجلس برای دفاع از محکومان امنیتی بود، اغتشاش آفرینی چند روز اخیر را فرصت مناسبی برای ماهیگیری سیاسی دیده و این بار با عرض ارادت به سیره سیاسی خاندان آل سعود بیگانه با قرآن و اسلام، به کارنامه سیاه خود ردیف دیگری افزوده است.

اوج بی شرمی جدید خانم اصلاح طلب در جایی است که ایست قلبی مهسا امینی در کنار تکه تکه کردن روزنامه نگار منتقد رژیم آل سعود نشانده می شود.

*ما باید ببینیم چه چیزهایی در جهت آسایش مردم است و همان را اعمال کنیم. اگر در جهت رفاه و آسایش مردم کاری انجام شود کسی کاری ندارد. چرا نمی‌روند از کشورهای اسلامی دیگر سوژه بگیرند؟ همین مرگ خاشقچی توسط عربستان چقدر رسانه‌ای شد. مهم این است که خطا را پذیرفت و در جهت اصلاح تلاش کرد. مالزی کشور اسلامی است که خیلی از آنها حجاب دارند و خیلی از آنها ندارند، اما اجازه ندارند اینگونه رفتار کنند این ما هستیم که باید با مردم خودمان تعامل داشته باشیم. 

*مشکل کار این است که یک امر فردی به یک امر اجتماعی، سیاسی تبدیل شده است، الان در هیچ کجای دنیا و در هیچ دولتی که به رسمیت شناخته شده، حجاب اجباری وجود ندارد. ما تنها کشوری هستیم که حجاب آن، اجباری است.

*این موضوع نشان می‌دهد که اصل ماجرا در اجبارها است، مگر ما تنها کشور مسلمان دنیا هستیم؟ خود عربستان که مهد اسلام است، اینگونه نیست. گشت ارشاد به جز اینکه باعث ترس و وحشت مردم شده و جدایی و تفرقه و تنفر به وجود آورده، دستاورد دیگری نداشته است.