به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر

کد خبر: 308850
|
12:23 - 1401/07/16
نسخه چاپی
صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر
صبحگاه مشترک نیروی های مسلح اسلام آبادغرب به مناسبت هفته فراجا در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان با حضور یگان هایی از ارتش،سپاه و نیروی انتظامی برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته فراجا با حضور یگان های ارتش، سپاه و نیروی انتظامی شهرستان، اعضای شورای تامین، شورای اداری شهرستان و جمعی از خانواده شهدا و ایثار گران اسلام آباد غرب در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.

 

سرهنگ هوشنگ مبارکی فرمانده انتظامی شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به مدعوین خیرمقدم عرض نمود و با ارائه گزارشی از عملکرد ها و خدمات فراجا درشهرستان، اظهار کرد: نیروهای انتظامی شهرستان در در تمام فصول در مناسبت های متعدد نظیر محرم، اربعین و بحران هایی نظیر زلزله، سیل،کرونا و بی نظمی های اجتماعی بصورت شبانه روز  فعالیت می نمایند و خدمت به مردم مایه افتخار ماست.

 

 

 

در ادامه حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب با گرامیداشت شهدا و تبریک هفنه فراجا، از زحمات شبانه روزی فرماندهی و کارکنان انتظامی شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

وی با اشاره به این فرموده امام زمان(عج) که؛ امنیت کالایی بسیار گران بها و گران قیمت است، اظهار کرد: تقدیم 57 شهید  در کارنامه نیروی انتظامی شهرستان از هزینه های گرانبهای امنیت است.

 

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، کارکنان ساعی و منتخبین پرسنل یگان انتظامی شهرستان تجلیل بعمل آمد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد