با حضور دبیران هیئت های اندیشه ورز شهرستان برگزار شد؛

جلسه توجیهی هیئت های اندیشه ورز در اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 308853
|
14:32 - 1401/07/17
نسخه چاپی
جلسه توجیهی هیئت های اندیشه ورز در اسلام آبادغرب+تصاویر
جلسه توجیهی هیئت های اندیشه ورز شهرستان با حضور فرماندهان حوزه های مقاومت، کانون ها و اقشار بسیج اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، با حضور جمعی از دبیران هیئت های اندیشه ورز شهرستان، فرماندهان حوزه های مقاومت، کانون ها و اقشار بسیج، جلسه توجیهی هیئت های اندیشه ورز در سپاه ناحیه اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

 

سرهنگ پاسدار مسلم میرزایی جانشین فرماندهی سپاه اسلام آبادغرب در این جلسه با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری در سال 95 مبنی بر تشکیل هیئت های اندیشه ورز در در تمام لایه های بسیج در راستای اعتلای درونی بسیج و اثر بخشی بیرونی، این هیئت ها در شهر و روستاها ظرفیت ها و آسیب ها را شناسایی و براساس آن برنامه های سال را تدوین و به مرحله اجرا می رسانند.

 

 

وی عنوان کرد: کارگروه های هیئت های اندیشه ورز در حوزه های محلات برادران و خواهران شهرستان طی ارتباط با آحاد و اقشار مختلف مردم و نخبگان جامعه مشکلات شهرستان را به تفکیک احصاء نموده و گزارش خود را به رده بالاتر می دهد تا ضمن برنامه ریزی لازم مطالبه گری نیز انجام شود و ضمن دعوت از مدیر و دستگاه مربوطه از ظرفیت ادارات و ارگان های شهرستان برای رفع مشکلات و خدمت رسانی به مردم در حوزه استحفاظی مربوطه اقدام شایسته صورت پذیرد.

 

 

 

سرهنگ میرزایی  با تأکید بر بهرگیری از تجربیات پیشکسوتان در همه اقشار، عنوان کرد: سپاه و بسیج بعنوان نهاد های مردمی که ازدل مردم برخاسته اند باید بدنبال شناسایی مشکلات مردم، مطالبه گری نمایند تا اثربخشی و نتیجه مطلوب را در بر داشته باشد.

 

در پایان این جلسه دبیران هیئت های اندیشه ورز و فرماندهان حوزه های مقاومت شهرستان پیرامون برنامه ها ، مشکلات و راهکاری های رفع مشکلات جامعه پیشنهادات و نکته نظرات خود را مطرح کردند.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد