به مناسبت هفته وحدت برگزار شد؛

همایش فرهنگی و هنری مودّت نبوی و نشاط اجتماعی در اسلام آبادغرب+عکس

کد خبر: 308876
|
16:26 - 1401/07/21
نسخه چاپی
همایش فرهنگی و هنری مودّت نبوی و نشاط اجتماعی در اسلام آبادغرب+عکس
همایش فرهنگی و هنری مودّت نبوی و نشاط اجتماعی به مناسبت هفته وحدت در اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، همایش فرهنگی و هنری مودّت نبوی و نشاط اجتماعی امروز به مناسبت هفته وحدت با حضور جمعی از مدیران، اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان در مجتمع غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان و هوشنگ رزمدیده مسئول امور هنری و رسانه این اداره با تبریک هفته وحدت میلاد رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) را تبریک گفتند.

 

استاد نجف زاده از هنرمندان شهرستان و عضو انجمن خوشنویسان استان و کشور با بیان اینکه؛ باید برادری و اتحاد را در بین خودمان  تقویت کنیم، گفت: شکر خدا در کشوری زندگی می کنیم که جمهوری اسلامی برای همه ادیان و مذاهب احترام  ویژه ای قائل بوده در صورتیکه که در کشورها ی دیگر فقط شعار آن داده می شود.

 

این آین با شعرخوانی هنرمندان و شاعران؛ علی اکبر مصطفایی، روح اله شرفی، فردین همت فر وسید محمد ملکی و نوازندگی و اجرای آواز محلی سنتی توسط هنرمند گلمراد سلیمی، اجرای نقاشی زنده هنرمند منصور مرادی، زنده نویسی خوشنویسی هنرمند یداله ویسمرادی و نمایش طنز هوش برتر، با سرپرستی سید میلاد حسینی برگزار شد.

 

این مراسم با همکاری اصحاب فرهنگ وهنر، بسیج هنرمندان، انجمن هنرهای تجسمی، انجمن خوشنویسان و انجمن های ادبی کوثر و کلهر برگزار گردید .

 

در پایان  این مراسم  از اصحاب فرهنگ و هنر با اهدای  لوح تقدیر وکتاب تقدیر بعمل آمد.

 

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد