پرسپولیس یک - مس صفر؛

لیگ برتر فوتبال| بازگشت پرسپولیس به مدار بُرد با یک پیروزی اقتصادی/ لوکادیا گل کاشت

کد خبر: 308880
|
19:04 - 1401/07/21
نسخه چاپی
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس با پیروزی سرخ‌پوشان خاتمه یافت.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به نقل از  خبرگزاری دانا؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان طی دیداری در چارچوب نخستین روز از جریان هفته نُهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج‌فارس، از ساعت ۱۷:۰۰ امروز (پنج‌شنبه - ۲۱ مهرماه) در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران به مصاف یک‌دیگر رفتند.

سرخ‌پوشان تهرانی نیمه نخست را از همان ابتدا با ضرب‌ آهنگ بالا آغاز کردند و دروازه رقیب کرمانی را مورد تهدید قرار دادند اما به مرور با عبور از لحظات ابتدایی، مسی‌ها هم بالا آمدند. در ادامه اما روی یک خطای پنالتی محرز، یورگن یوکادیا دروازه حامد لک را گشود و تلاش‌های شاگردان ربیعی هم تا پایان ۴۵ دقیقه نخست برای به تساوی کشاندن بازی راه به جایی نداشت.

در نیمه دوم هم تلاش دو تیم برای به ثمر رساندن گل ادامه داشت اما از دست رفتن موقعیت‌ها به علت بی‌دقتی و بدشانسی مهاجمان دو تیم از یک سو و چند واکنش از سوی سنگربانان دو تیم، باعث شد تا بازی با همان نتیجه به پایان برسد.

پرسپولیس یک
گل: یورگن لوکادیا - ۱۹

مس رفسنجان
گل:

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی و یورگن لوکادیا.

ترکیب مس رفسنجان: حامد لک، جفرسون باهیا، رامتین سلیمان‌زاده، شاهین توکلی، حسن جعفری، میثم تیموری،‌ فرشید باقری، سیدمهدی حسینی، محسن آذرباد، لوسیانو پریرا و فراز امامعلی.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد