امام جمعه اسلام آبادغرب:

برای اصلاح جامعه هم ارشاد لازم است و هم برخورد قاطعانه/ اتفاقات اخیر در کشور موجب مشخص شدن صف مومنان از منافقان شد

کد خبر: 308881
|
15:04 - 1401/07/22
نسخه چاپی
برای اصلاح جامعه هم ارشاد لازم است و هم برخورد قاطعانه/ اتفاقات اخیر در کشور موجب مشخص شدن صف مومنان از منافقان شد
امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: برای اصلاح جامعه هم ارشاد لازم است و هم برخورد قاطعانه که اینها باید در کنار یکدیگر باشند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت اسلام روح الله زمانی موسوی امام جمعه شهر شهیدان مرصاد در خطبه های نمازجمعه شهرستان با تبریک میلاد مسعود و فرخنده پیام مکرم اسلام(س) و امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: در توصیف شخصیت والای پیامبر اسلام در یک جمله می توان گفت: پیامبر گرامی اسلام یک ارتش تک نفره بود، حرکت انقلابی پیامبر صرفا" بدون یار و بدون تجهیزات و امکانات به تنهایی با خود حضرت آغاز شد و ارتش معظم له مجموعه ای از صفات والای الهی بود و نتیجه این صبراستقامت و مبارزات این شد که اکنون بیش از یک و نیم میلیارد نفر تابع این دین مقدس و شریعت الهی باشند.

 

وی عنوان کرد: عفو، گذشت، برخورد کریمانه، احترام به ارزش های والای زن، گذشت حتی در برابر دشمنان، همه اینها ارتش والای پیامبر بودند که وی را در دنیا بی همتا نموده است.

 

 

امام جمعه شهرستان گفت: این ایام فرصتی است که ملاک خود را با سنجه های اسلام بسنجیم و ببینیم تا چه اندازه به آموزه های دین خدا، پیامبر(ص) و اهل بیت(ع)عمل می کنیم.

 

وی با اشاره به آیاتی از قرآن درخصوص شرایط فعلی کشور، گفت: کسانی که با دروغ و تهمت حکومت و نظام اسلامی را با خطر مواجه کردند، اینها عذاب عظیمی برای اینها آماده شده است و این اتفاقات اخیر در کشور موجب مشخص شدن صف مومنان از منافقان شد.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب گفت: برای اصلاح جامعه هم ارشاد لازم است و هم برخورد قاطعانه که باید در کنار یکدیگر باشند، کسانی که جنگ روایت ها را در کشور به راه انداختند و به دروغ و تهمت کشور را به چالش کشیدند تکلیف اینها مشخص است و حکم آنها به فرموده قرآن مشخص است.

 

وی از اقشار مختلف مردم که به نوعی مواضع خود را نشان دادند و از انقلاب حمایت کردند تقدیر و تشکر نمود و گفت: هر چه قدر به سمت ظهور حرکت می کنیم مرزهای نفاق آشکارتر می شود و مواضع مومنان و منافقان جدا می شود.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: دو حرکت کمک های مومنانه مردم در ایام کرونا و پایبندی مردم به ارزش های اسلامی در بحث اربعین و فتنه ها موجب سرخوردگی دشمن شده است.

 

وی افزود: در آغاز سال تحصیلی بسیار نگرانیم؛ دخالت های فراوانی در بدنه آموزش و پرورش در استان وجود دارد که نگرانی را دوچندان می کند و ظاهرا" قرار نیست اصلاح شود، چندین ماه است که آموزش و پرورش شهرستان با خلاء وجود دو معاون مهم به سر می برد و معاونت آموزش و معاونت مالی آموزش پرورش شهرستان اسلام آبادغرب خالی است، مسئولین شهرستان و استان  به ویژه فرماندار و نماینده شهرستان کمک نمایند تا این مشکلات برطرف شود

 

زمانی موسوی با اشاره به خطر اجرای سند 2030 در آموزش و پرورش گفت: دولت های اصلاح طلب به ویژه دولت روحانی اصرار زیادی به اجرای آن داشتند که با وجود جذب معلمین انقلابی و مکتبی این خطر از بین می رود.

 

امام جمعه شهرستان هفته عقیدتی ارتش را تبریک گفت و عنوان کرد: وجود صلاح در کنار سلاح حکایت تأسیس عقیدتی سیاسی است.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد