فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه:

رمز عبور از فتنه ها گوش به فرمانی ولایت و انجام جهاد تبیین است/دشمنان پول های زیادی خرج می کنند تا در فضای مجازی بر ذهن و روان مردم تأثیر بگذارند

کد خبر: 308893
|
15:09 - 1401/07/26
نسخه چاپی
رمز عبور از فتنه ها گوش به فرمانی ولایت و انجام جهاد تبیین است/دشمنان پول های زیادی خرج می کنند تا در فضای مجازی بر ذهن و روان مردم تأثیر بگذارند
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: رمز عبور از فتنه ها گوش به فرمانی ولایت ، انجام جهاد تبیین در راستای بالا بردن بصیرت و آگاهی مردم است.

به گزارش اسلام آباد خبر ، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه اسلام آبادغرب با تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص)، اظهار کرد: با آغاز بعثت پیامبر مکرم اسلام(ص) دشمنی ها علیه دین خدا آغاز شد و تمام پایگاه های شیطانی که وجود خود را در خطر می دیدند به مقابله با این دین الهی برخاستند.

 

وی عنوان: کرد: با پیروزی انقلاب یک بعثت جدید دیگری شکل گرفت و این آیین توحیدی بر اساس آموزه های اسلام ناب محمدی شروع به فعالیت و گسترش کرد و از همان آغاز انقلاب دشمنی ها با انقلاب به بهانه های فرهنگی، سیاسی و ... شکل گرفت که در واقع با اسلام دشمنی داشتند.

 

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) گفت: دیدگاه لیبرالیستی بر اساس تفکرات مادی سود و زیان بشر در مقابل دیدگاه الهی که بر اساس دین اسلام، عدل و مظللوم در برابر ظالم شکل گرفته که دشمنان پیشرفت و عدالت دین خدا را بر نمی تابند و به بهانه های مختلف بدنبال آغاز جنگ و فتنه گری در کشور هستند.

وی افزود: دشمنان دلسوز مردم و دختران ایرانی نیستند بلکه بدنبال این هستند که ایران اسلامی را شبیه سوریه کنند، با نگاهی به پروژه سوریه سازی با دروغ های بزرگ مشاهده می شود که بیش از 500 هزار نفر در سوریه کشته شد و 12 میلیون نفر آواره شدند و سوریه رابه بهانه دلسوزی برای مردم آن ویران کردند.

 

سردار ریحانی گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنان 44 هزار سناریو علیه کشور ما تدارک دیدند اما به حمد خدا با پشتیبانی، حمایت و بیداری مردم، ایران قوی پیروز و سربلند از فتنه ها بیرون آمد.

 

وی با اشاره به هجمه هماهنگ دشمنان برعلیه جمهوری اسلامی ایران گفت: 286 شبکه فارسی زبان در این جریان دارند بر علیه جمهوری اسلامی فعالیت می کنند و پول های زیادی خرج می کنند تا در فضای مجازی بر ذهن و روان مردم تأثیر بگذارند و کشته سازی های مردم توسط دشمنان در اغتشاشات یکی دیگر از سناریو های دشمنان بود.

وی با اشاره به نقشه های دشمنان و اغتشاشات برنامه ریزی شده، اضافه نمود: با وصف اینکه تمییز دادن و تشخیص جبهه حق و باطل در فتنه ها کار سختی است اما رمز عبور از فتنه ها گوش به فرمانی ولایت ، انجام جهاد تبیین در راستای بالا بردن بصیرت و آگاهی مردم است.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) گفت: نباید همه مشکلات را نباید بر گردن دشمنان انداخت چرا که در برخی موارد از سوءمدیریت وبی تدبیری مسئولان مشکلات معیشتی برای مردم ایجاد شده اما مردم ما بصیر هستند و از اول انقلاب پای ارزش های انقلاب ایستاده اند. 

وی با انتقاد از خواص بی بصیرت و ساکتین فتنه، گفت: انتظار است برخی خواص قاطع و محکم جبهه حق و با طل را به مردم نشان دهند اما برخی از بزرگان خاموش بودند یا مواضع نامشخص داشتند، به فرموده مقام معظم رهبری ما مسئولیم، چرا که تمام جبهه فرهنگی جهان کفر بر علیه جمهوری اسلامی هماهنگ شده اند و باید با جهاد تبیین روشنگری کنیم، طرف حق را بگیریم و محکم بایستیم چون به وعده خداوند جبهه حق پیروز است.

 

سردار ریحانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امام راحل(ره) با تشکیل بسیج مردم انقلاب را بیمه کرده و این مردم و بسیجیان بدون هیچ چشمداشتی در تمامی برنامه ها پای کار نظام ایستاده اند و این فرهنگ و تفکر بسیجی حافظ نظام و انقلاب است در واقع اقتدار ملی ما و پشتوانه بازدارندگی ما همین مردم هستند لذا یکی از مسئولیت های ما این است که با بصیرت و آگاهی بخشی بخشی مردم در صحنه بمانیم.

 

وی عنوان کرد: این فتنه هم تمام شد اما دشمنی دشمنان به پایان نرسیده چون جبهه حق و باطل تا قیامت در مقابل هم هستند.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد