معرفی تازه‌های شبکه نمایش خانگی/ خالق کرگردن با «هفت» می‌آید

کد خبر: 308898
|
15:35 - 1401/07/26
نسخه چاپی
معرفی تازه‌های شبکه نمایش خانگی/ خالق کرگردن با «هفت» می‌آید
کیارش اسدی زاده در دومین تجربه کارگردانی خود در شبکه نمایش خانگی سریال «هفت» را آماده نمایش دارد؛ سریالی که لیست بازیگران آن خبر از مجموعه ای پرمخاطب می دهد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حال حاضر VODهابا پخشسریالهای متنوعی در ژانرهای مختلف برای تمام روزهای هفته مخاطبان خود سریال دارند؛ درژانر محبوب کمدی و طنزسریال هایی مانند «آفتاب پرست و آنتن»، کمدی فانتزی «روزی روزگای مریخ»، سریال تاریخی ملودرام «جیران» و یا تاریخی کمدی «شبکه مخفی زنان»، سریال ملودرام «بی گناه» و یا پلیسی معمایی «خون سرد و پوست شیر» همگی مجموعه های نمایشی هستند که در حال پخش از شبکه نمایش خانگی اند.

اما علاوه بر این سریال ها، به زودی سریال ها و مسابقه های جدیدی راهی پلتفرم ها می شوند تا بر تنوع سریال های موجود اضافه کنند؛سریالهایی با بازی بازیگران چهره سینما و تلویزیون که بدون شک مخاطبان فراوانی را راهی VODهامی کنند.

خالق کرگردن با «هفت» می‌آید

کیارش اسدی زاده در دومین تجربه کارگردانی خود در شبکه نمایش خانگی «سریال هفت» را آماده نمایش دارد؛ اسدی زاده آبان ماه ۹۸ بود که برای نخستین بار در VOD ها «سریال کرگدن» را از طریق دو پلتفرم فیلیمو و نماوا منتشر کرد که این سریال ۲۶ قسمتی با استقبال مخاطبان مواجه شد و حالا اسدی زاده قرار است به زودی سریال «هفت» را ازشبکه نمایش خانگیمنتشر کند؛ در کارنامه کاری اسدی زاده فیلم هایی همچون گس، شکاف، موج اف ام ردیف ۴۸ و مجوز خروج به چشم می خورد.

نکته جالب توجه دربارهسریال هفتآن است که نویسندگی و تهیه کنندگی این سریال را نیز خود کیارش اسدی زاده بر عهده دارد. «هفت» بنابر گفته کارگردان آن یکی از پرلوکیشن‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی است که در تهران، جزیره کیش و هندورابی فیلم برداری شده است و قرار است از پلتفرم «فیلمنت» منتشر شود.

این سریال در ۱۵ فسمت تولید شده و داستان آن درباره ۷ دانشجو است که تصمیم دارند از راه‌های خلاف پول دربیاورند. شخصیت محوری سریال دختری است به نام «آنیل» که نقش او را نازنین بیاتی بازی می کند؛ علاوه بر بیاتی بازیگران دیگری چون هانیه توسلی، رضا کیانیان، امیر جعفری، بابک حمیدیان، مهدی هاشمی، نیکی کریمی، علی مصفا، حدیث میرامینی، مینا ساداتی و جمشید هاشم‌پور در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

ترس و وحشت با «اهل هوا»

آذر ماه سال گذشته بود که خبر پایان فیلمبرداری سریال «اهل هوا» برای پخش ازشبکه نمایش خانگیمنتشر شد؛ این مینی سریال ۶ قسمتی به کارگردانی کریم لک زاده، تهیه کنندگی علی مجیدی و تدوین پویان شعله ور آماده نمایش در VODهاست.

در خلاصه داستان این سریال که در ژانر وحشت و رمزآلود ساخته شده و به قلم فرناز زارعیان و کریم لک زاده به نگارش درآمده آمده است: ناگهان چهار دیوانه به خانه صابر وارد می شوند و او را وادار می کنند تا پا به یک ماجراجویی وحشت انگیز بگذارد و...

امین شریفی صداگذاری و کیارش خداشناس ساخت موسیقی سریال «اهل هوا» را برعهده داشته اند.

پژمان بازغی، همایون ارشادی، نوشین مسعودیان، حامد نجابت، رها سلیمانی، ماهان عبدی، تاجیه صوباتی، اصلان شاه ابراهیمی، لادن ژافه وند، حمید رضا بداغی، احسان عثمانی، ابد مستجابی، داوود باقرزاده، سامان هاشمی، مهشید کاظمی از بازیگران سریال اهل هوا هستند.

کریم لک زاده پیش از سریال «اهل هوا» کارگردانی آثاری چون: «قمار باز»، «دختری در میان اتاق»، «کله سرخ»، «قیچی»، «ماچ سینمایی» و «شیرجه بزرگ» را در کارنامه خود دارد؛ علی مجیدی تهیه کننده این اثر هم به تازگی در فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس و تهیه کنندگی امیر بنان به عنوان مجری طرح و سرمایه گذار حضور داشته است.

 

بیشتر بخوانید؛

معرفی تازه‌های شبکه نمایش خانگی/ عقربی که عاشق می‌شود

چاووشی راهی آمستردام می‌شود