مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه مطرح کرد:

شهرداران سهم کتابخانه ها از در آمد شهرداری را به موقع واریز کنند/کتابخانه ها به پایگاه فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده اند

کد خبر: 308902
|
18:36 - 1401/07/27
نسخه چاپی
شهرداران سهم کتابخانه ها از در آمد شهرداری را به موقع واریز کنند/کتابخانه ها به پایگاه فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده اند
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت: از شهرداران محترم تقاضا داریم نیم درصدسهم کتابخانه ها از در آمد شهرداری را به موقع واریز کنند.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  جلسه انجمن کتابخانه های عمومی اسلام آباد غرب باحضور فرماندار و مدیر کل کتابخانه های عمومی استان و مدیران عضو این انجمن در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

 

 معصومه حسنی‌خونسار در این جلسه اظهار داشت: امروز کتابخانه ها به پایگاه فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده اند و توجه به این حوزه میتواند بسیاری از مشکلات فراروی جامعه را حل کند.

 

 مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه عنوان کرد: از شهرداران محترم تقاضا داریم نیم درصدسهم کتابخانه ها از در آمد شهرداری را به موقع واریز کنند تا خللی در فعالیت این حوزه ایجاد نشود.

 

 

حمیدرضا کرمی فرماندار شهرستان در این جلسه گفت: اسلام آباد غرب از پتانسیل و ظرفیت نخبه پروری برخوردار است.باید از همه نظر این شهرستان ویژه دیده شود مدیران ستادی در استان باید در حوزه های مختلف به اسلام آباد غرب توجه بیشتری داشته باشند.

وی افزود: امروز آسیب های مطالعه نکردن را در جامعه شاهدیم، در دانشگاهها، مدارس و حوزه های علمیه مطالعه کتابهای غیر درسی و کنفرانس مطالب خوانده شده را باید اساتید مدنظر قرار دهند ،تریبون آزاد ،گفتمان آزاد باید در اختیار دانشجویان و دانش آموزان قرار گیرد .

 

وی ابراز داشت: باید در جلسات و کارگروه ها  این اتفاقاتی را که در کشور شاهدیم موشکافی کنیم، دستگاههای فرهنگی ما باید پای کار باشند و همه دستگاهها موظف به همکاری با نهاد کتابخانه ها هستند .

 

در خاتمه این جلسه اعضاء دغدغه و پیشنهادات خود را برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی مطرح نمودند.

 

انتهای پیام/

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها