گزارش تصویری-تشریحی؛

بازدید فرمانده سپاه اسلام آبادغرب از روند اجرای پروژه "مجتمع آبرسانی تراب"

کد خبر: 308926
|
19:02 - 1401/08/03
نسخه چاپی
بازدید فرمانده سپاه اسلام آبادغرب از روند اجرای پروژه "مجتمع آبرسانی تراب"
فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب از روند اجرای پروژه "مجتمع آبرسانی تراب" اسلام آبادغرب بازدید بعمل آورد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب به همراه مسئول و کارشناسان بسیج سازندگی شهرستان از محل اجرای پروژه مجتمع آبرسانی تراب، مخازن و مسیر خط انتقال آب در شهرستان بازدید بعمل آوردند.

 

سرهنگ پاسدار بهزاد یوسفوند در حاشیه این بازدید گفت: این پروژه شامل آبرسانی به 28 روستا از روستاهای شهرستانهای اسلام آباد غرب و گیلانغرب می باشد که توسط بسیج سازندگی ناحیه اسلام آباد در حال اجراست.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب در این بازدید طی دیدار با پیمانکاران و عوامل اجرایی این طرح بر تسریع در روند اجرای طرح بخاطر ایام کشت پاییزه کشاورزی تأکید نمود.

 

وی اظهار کرد: تأخیر بعمل آمده مربوط به تغییر نقشه های پروژه از سوی آبفای استان، تغییر سایز لوله های خط انتقال آب و تقاطع با خطوط انتقال گاز در این محدوده ها می باشد که پیگیری در سطح مدیران استانی و شهرستان از دغدغه های بسیج سازندگی سپاه می باشد.

 

سرهنگ یوسفوند و کارشناسان همراه در این بازدید از مخزن ۲۵۰ متر مکعبی روستای تراب، مخزن ۳۰۰متر مکعبی بین روستای تراب و بیگ رضایی، مخزن روستای بیگ رضایی و نحوه جوشکاری و حمل لوله ها از مسیر انتقال آب به سمت روستای انجیرک بازدید بعمل آوردند.

 

 

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد