کارشناس مسائل سیاسی:

اغتشاشگران در خون شهدای حادثه تروریستی شاه چراغ شریک هستند/ ضرورت تشدید برخورد با عوامل ایجاد کننده ناامنی

کد خبر: 308934
|
15:45 - 1401/08/05
نسخه چاپی
اغتشاشگران در خون شهدای حادثه تروریستی شاه چراغ شریک هستند/ ضرورت  تشدید برخورد با عوامل ایجاد کننده ناامنی
کارشناس مسائل سیاسی گفت:همه افرادی که با راه اندازی اغتشاشات، امنیت کشور را تضعیف کردند، در خون شهدای حادثه تروریستی شاه چراغ سهیم هستند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حمید رضا ترقی در گفتگو با خبرنگارشبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: همان گونه که پیش بینی می شد این اغتشاشات سبب تضعیف نیروی انتظامی و امنیت کشور و مقدمه ای شد برای دستیابی آنها به اهدافی بزرگتر که بخشی‌ مربوط به بمب گذاری در نقاط مختلف کشور از جمله فارس و مشهد بود که پیش از چنین اقدامی خنثی و کشف شد.

وی افزود: این بار هم اقدام تروریستی در شاه چراغ موجب به شهادت رسیدن ۲۰ نفر از نمازگزاران و ۴۰ نفر از زائران این مرقد مطهر شد و مشخص شد عوامل آن وهابی و وابسته به جریان تکفیری عربستان هستند.

ترقی خاطرنشان کرد: اقدام تروریستی مذکور نشان می دهد ایجاد چنین فضای ناامنی، ایجاد اغتشاش و تضعیف نیروی انتظامی چه خطراتی را برای کشور به دنبال دارد.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: همه افرادی که با راه اندازی اغتشاشات، امنیت کشور را تضعیف و زمینه بروز چنین ترورهایی را فراهم کردند، در خون شهدای حادثه تروریستی شاه چراغ شریک و سهیم هستند و باید پاسخگو باشند.

ترقی ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی، گفت: این اقدام بعضا بی ارتباط با موضع گیری های خام و مغرضانه آقای مولوی عبدالحمید نیست.

وی با آرزوی صبر و شکیبایی برای خانواده شهدای تروریستی شاه چراغ، افزود:امیدواریم مسئولان دستگاه قضایی کشور، این عوامل را به اشد مجازات برسانند و با عواملی که سبب رخ دادن چنین حوادثی در کشور می شوند با شدت برخورد کنند.

 

انتهای پیام/

    پربازدیدترین ها