مدیر جهادکشاورزی اسلام آبادغرب خبر داد:

تشدید بازرسی از نانوایی های اسلام آبادغرب/معرفی 13 نانوایی متخلف به مراجع قانونی

کد خبر: 308942
|
16:16 - 1401/08/07
نسخه چاپی
تشدید بازرسی از نانوایی های اسلام آبادغرب/معرفی 13 نانوایی متخلف به مراجع قانونی
مدیر جهادکشاورزی اسلام آبادغرب با اعلام معرفی 13 نانوایی متخلف به مراجع قانونی از تشدید بازرسی از نانوایی های اسلام آبادغرب خبر داد.

اکبر میرزایی کلهر در گفتگو با  اسلام آباد خبر ، از بازدید اکیپ بازرسان از نانوایی های سطح شهرستان  اسلام آباد غرب خبر داد و گفت:  بازرسان متشکل از نماینده فرمانداری، اداره صنعت، معدن و تجارت و بازرسان جهاد کشاورزی  در راستای کنترل و نظارت به منظور رفع مشکل کمبود نان و توزیع عادلانه آرد مورد نیاز انجام گرفت.

 

مدیر جهادکشاورزی اسلام آبادغرب افزود: این بازدیدها با تاکید  کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مبنی بر تولید با کیفیت و توزیع عادلانه نان بوده و نقش اساسی نان در سبد خانوار و یکی از اولیه ترین حقوق شهروندی مردم استفاده از نان با کیفیت می باشد.

 

مهندس میرزایی خاطر نشان کرد: این بازدیدها که توسط پنج اکیپب بازرسی از ۴۷ نانوانی در سطح شهرستان انجام شد ۱۳ مورد تخلف به ارزش ریالی ۳۷۹۲۰۰۰۰ تومان شناسایی؛ و به مراکز رسیدگی معرفی شدند.

 

وی عنوان کرد: از دیگر نواقص مربوط به نانوایی ها از جمله عدم استفاده از پوشش مناسب، نظافت، کیفیت نان تولیدی، پخت در ساعت کاری مقرر به متصدیان تذکر و توضیحات لازم داده شد.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد