سوپرجام فوتبال ایران| طنین ساز قهرمانی با گیتار اشک/ حکاکی نام استقلال بر کاپ قهرمانان!

کد خبر: 308961
|
20:55 - 1401/08/11
نسخه چاپی
سوپرجام فوتبال ایران| طنین ساز قهرمانی با گیتار اشک/ حکاکی نام استقلال بر کاپ قهرمانان!
سوپرجام فوتبال ایران| طنین ساز قهرمانی با گیتار اشک/ حکاکی نام استقلال بر کاپ قهرمانان! : دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی با پیروزی و قهرمانی آبی‌پوشان در سوپرجام فوتبال ایران خاتمه یافت. شبکه اطلاع رسانی راه دانا

به گزارش اسلام آباد خبر ، به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی مازندران طی دیدارسوپرجام فوتبال ایرانبه عنوان قهرمانان رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی فصل ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ فوتبال کشورمان، از ساعت ۱۶:۰۰ امروز (چهارشنبه - ۱۱ آبان‌ماه) در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف یک‌دیگر رفتند.

آبی‌پوشان تهرانی که با هدایت فرهاد مجیدی به قهرمانی رشک‌برانگیز و حیرت‌آور بدون شکست در لیگ برتر بیست‌ودوم رسیدند، برای کسب دومین جام پیاپی ممکن برابر پسران قائم‌شهری قرار گرفتند که با هدایت ساکت الهامی به فاتح شگفتی‌ساز جام حذفی فوتبال ایران تبدیل شدند؛ ۲ سرمربی که در این بازی خبری از آن‌ها نبود و ریکاردو ساپینتو و حمید مطهری وظیفه هدایت دو تیم را برعهده داشتند.

 

دو تیم قهرمان برای کسب عنوان قهرمانِ قهرمانان و فتح سوپرجام فوتبال ایران در شرایطی مطلوب و قابل‌قبول به سد یک‌دیگر برخوردند؛ آبی‌پوشان با هدایت سرمربی پرتغالی خود بر رده دوم جدول لیگ برتر فصل بیست‌ودوم جا خوش کرده و قرمزپوشان مازنی نیز با غول‌کشی در هفته‌های اخیر، تا پایان جام جهانی بر رتبه ششم جای گرفته‌اند.

 

در نیمه نخست آبی‌پوشان بارها سعی در نزدیک شدن به دروازه تیم قائم‌شهری و باز کردن آن را داشتند که با درخشش سنگربان نساجی و از دست رفتن چند موقعیت، توپی از خط دروازه نگذشت. شاگردان حمید مطهری در این نیمه بیش‌تر سعی در پرس دفاعی و استفاده از ضدحملات را داشتند که در آن موفق نبودند.

 

پسران ساپینتو اما نیمه دوم را هجومی‌تر و با میل حمله بیش‌تری از سمت جناحین آغاز کردند. از همین رو روی کرنر ارسالی از سوی مهدی مهدی‌پور، گیتاریست استقلالی‌ها دروازه حقیقی را گشود و استقلال را پیش انداخت. مطهری پس از گلی که به ثمر رساند، در آغوش هم‌تیمی‌هایش گریست.

 

آبی‌های فوتبال ایران با این پیروزی، به دومین قهرمانی خود رسیدند و به پنجمین تیمی تبدیل شدند که با ثبت نام خود در تاریخ سوپرجام، فاتح عنوان قهرمان قهرمانان می‌شوند.

 

استقلال یک
گل: امیرارسلان مطهری - ۵۲

 

نساجی صفر
گل: -

 

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری.

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، علیرضا ابراهیمی، صابر حردانی، علی شجاعی، امیر مهدی جانملکی، ایوب کلانتری، مهرداد عبدی، رضا جعفری، محمد شریفی و کریم اسلامی.

 

 

بیشتر بخوانید؛

 

کشوری فرد: هر چه کی‌روش گفت، انجام دادیم/ فتاحی: سازمان لیگ می‌خواهد اشتباه پارسال را تکرار کند

 

مطهری: سوپرجام در فوتبال ایران ارزش واقعی‌اش را ندارد/ امیدوارم بازی بی‌حاشیه‌ای با استقلال داشته باشیم

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد