در بازدید جانشین سپاه نبی اکرم(ص) و مدیرعامل آبفای کرمانشاه صورت گرفت؛

پیگیری روند پیشرفت پروژه‌های جهاد آبرسانی به روستاهای شهرستان اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 308964
|
11:26 - 1401/08/12
نسخه چاپی
پیگیری روند پیشرفت پروژه‌های جهاد آبرسانی به روستاهای شهرستان اسلام آبادغرب+تصاویر
روند پیشرفت پروژه‌های جهاد آبرسانی به روستاهای شهرستان اسلام آبادغرب در بازدید جانشین سپاه نبی اکرم(ص) و مدیرعامل آبفای کرمانشاه بررسی گردید.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  با حضور سردار قنبری جانشین سپاه نبی اکرم(ص)، دکتر داودی مدیرعامل آبفای کرمانشاه، فرماندهی و نماینده ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب، فرماندار ان ومدیران آبفا شهرستان های اسلام آبادغرب و گیلانغرب، کارشناسان آبفا و بسیج سازندگی استان و شهرستان از مجتمع آبرسانی تراب در اسلام آبادغرب بازدید بعمل آمد.

 

پیش از بازدید مسئولین و کارشناسان استان و شهرستان طی نشستی در محل کارگاه مجتمع آبرسانی تراب به بررسی و پیگیری پروژه‌های آبرسانی در روستاهای محروم  استان کرمانشاه در حوزه سرزمینی سازمان بسیج سازندگی استان که در قالب طرح جهاد آبرسانی اجرا می‌شوند، پرداختند.

 

در ابتدای این جلسه سرهنگ یوسفوند فرمانده سپاه اسلام آبادغرب به تشریح پروژه آبرسانی مجتمع تراب و مشکلات و موانع پیش رو پرداخت و کارشناسان حاضر به بحث و تبادل نظر درخصوص رفع موانع پرداختند.

 

سردار قنبری جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در این جلسه  با اشاره به اقدامات جهاد سازندگی در اوایل انقلاب، اظهار کرد: امروز بسیج سازندگی با حضور جوانان خوشفکر و انقلابی ادامه دهنده خدمات جهاد سازندگی به مناطق محروم و روستاهای کم برخوردار است.

وی افزود: براساس قراردادی که با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه منعقد گردیده، در طرح جهاد آبرسانی به روستاهای محروم استان کرمانشاه قرار است  ۳۴۹ روستا در بازه زمانی ۳۰ ماهه از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شوند.

 

 

سردار قنبری عنوان کرد: برای خدمت به مردم باید کمر همت را ببندیم چون زیبنده مردم و انقلاب نیست که با گذشت 43 سال از عمر بابرکت انقلاب برخی روستاهای ما هنوز شبکه آبرسانی ندارند لذا باید دست بدست هم بدهیم و دستگاه های خدمات رسان کمبودها را بر عهده یکدیگر نیندازند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: تعدادی از روستاهای استان تنش آبی دارند که تابستان ها با تانکر آبرسانی می شوند و اکنون فرصتی پیش آمده که به مردم خدمت کنیم و قطعا" عاقبت به خیری برای خدمتگزاران باقی می ماند.

 

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) بر تسریع بر عملیات آبرسانی به روستاهای مجتمع تراب، همچنین تسریع در آبرسانی در شهرستان های سردسیری استان تأکید نمود.

 

دکتر داودی مدیرعامل آبفای استان کرمانشاه با اشاره به کمبود منابع آب، گفت: اقداماتی تاکنون انجام شده  اما کافی نبوده است، مردم این مناطق سالهاست که با مشکل کم آبی مواجه هستند به همین دلیل در این راستا با توجه به مسئولیت و ورود سپاه پاسداران انقلاب در پروژه محرومیت‌زدایی، پروژه آب‌رسانی مجتمع تراب که ۲۵ روستا از جمله روستای تراب را تحت پوشش دارد، انجام و نیازها برآورد و مشخص شده است.

 

 

وی عنوان کرد:عملیات اجرایی این پروژه توسط سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در حال اجرا است و عملیات آبرسانی در این مجتمع شامل لوله‌گذاری، ساخت مخازن آب و  ایستگاه‌های پمپاژ، کنتورگذاری منازل، و خطوط انشعاب می‌باشد  و از پیشرفت مناسبی برخوردار است.

 

به گفته  رضا داودی از ۳۴۹ روستای تحت پیمان قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) بیش از ۱۶۰ روستا در حوزه بسیج سازندگی در دست اقدام می‌باشد  که از این تعداد بیش از ۱۰۵ روستا هم اکنون در دست اجرا قرار دارند که از پیشرفت قابل قبولی نیز برخوردارند.

 

گفتنی ست؛ کرمی فرماندار اسلام آبادغرب و محمدی فرماندار گیلانغرب از اقدامات محرومیت زدایی و خدمات رسانی سپاه به روستاها و مناطق کم برخوردار تقدیر و قدردانی نمودند.

 

 

 

انتهای پیام/

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد