در غیاب شاخ‌های کمدی حالا رضویان آدم حسابی می‌شود

کد خبر: 308998
|
15:08 - 1401/08/17
نسخه چاپی
در غیاب شاخ‌های کمدی حالا رضویان آدم حسابی می‌شود
در روزهایی که تلویزیون فعلا قید همکاری با مهران مدیری، رضا عطاران، سروش صحت و کمدی سازهای دیگر را زده، سید جواد رضویان قرار است علاوه بر ساخت سریال طنز نود شبی،‌ برنامه «آدم حسابی» را برای شبکه نسیم اجرا کند.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به گزارششبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سید جواد رضویانرا همه سینماگران و مخاطبان رسانه با دنیای بازیگری بویژهسریالها و فیلم هایطنزو کمدی می شناسند؛ هرچند در سال های اخیر در حوزه های دیگری همچون خوانندگی، اجرا و کارگردانی نیز هنرنمایی کرده است ولی به گفته بسیاری از منتقدان در هیچ کدام از آنها به اندازه بازیگری موفق نبوده است.

شاید مخاطبان روزهای دورترتلویزیوناو را با مجموعه طنز آیتمی «سیب خنده» به یاد بیاورند و بعدها رضویان جوان در برخی از کارهای کمدی مهران مدیری مانند پاورچین، جایزه بزرگ، باغ مظفر و شوخی کردم حضور داشت؛ هرچند تماشاگران سال های اخیر جعبه جادویی بیشتر او را با مجموعه موفق «درحاشیه» در نقش «کنگر زهتاب» و با آن لهجه غلیظ قمی به خاطر می آورند؛ مجموعه سریالی به کارگردانی مهران مدیری که در فصل توانست مخاطبان بسیاری را با تلویزیون آشتی دهد.

سید جواد رضویان در کنار سال ها بازیگری در سینما و تلویزیون، یکی دو فیلم سینمایی و چند سریال را برای تلویزیون کارگردانی کرده است که از میان همه آنها شاید سریال «مهمانان ویژه» او که از شبکه پنجم سیما در نوروز 91 به روی آنتن رفت، از باقی کارهایی که او کارگردانی کرده، استخوان دار تر و مقبول تر باشد.

آخرین سریالی که رضویان برای تلویزیون و شبکه سوم سیما بازی و کارگردانی کرده، مجموعه ای طنز به نام «صفر و بیست و یک» بود که در کنار سیامک انصاری و به صورت مشترک کارگردانی آن را برعهده داشت و ابتدا قرار بود که این سریال در قالب ۴ فصل ساخته و پخش شود که به دلیل ضعف در ساخت و بی مهری مخاطبان به این مجموعه، مدیران تلویزیون تصمیم گرفتند تا فصل های بعدی این سریال ساخته نشود.

در روزهایی که مهران مدیری به علت حاشیه های پیش آمده آثارش از تلویزیون پخش نمی شوند و به احتمال زیاد تا مدتی اجازه فعالیت نخواهد داشت و از طرفی سال هاست که رضا عطاران دیگر کمدی ساز سال های دور تلویزیون، به دنیای سینما کوچ کرده و دیگر تمایلی به ساخت سریال در تلویزیون ندارد، سروش صحت نیز که گویا مهر ممنوع التصویری خورده و مهران غفوریان نیز تغییر ژانر کاری داده؛ برای رسانه ملی در حوزه طنز و کمدی گویا فقط یک سعید آقاخانی مانده که مشغول ساخت «نون خ ۴» برای نوروز ۱۴۰۲ است و می ماند جواد رضویان!

در خبرها خواندیم که رضویان قرار است به تازگی پیش تولید سریال طنز نود شبی خود را برای شبکه نسیم آغاز کند؛ وی علاوه بر این سریال، قرار است برنامه «آدم حسابی» را هم به همراه لاله صبوری برای شبکه نسیم به آنتن برساند. برنامه ای که پیش از این در قالب ویژه برنامه هایی مناسبتی به پخش رسیده بود و حالا قرار است قلبی روتین پیدا کند.

بیشتر بخوانید؛

مسعود ده نمکی با آزادی مشروط راهی تلویزیون می‌شود

تلخی بی پایان برای بی همگان

    پربازدیدترین ها