با حضور جمعی از بسیجیان و کارگروه های مجمع و مسئولین شهرستان

اجلاس عمومی مجمع بسیجیان شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر

کد خبر: 309002
|
20:27 - 1401/08/17
نسخه چاپی
اجلاس عمومی مجمع بسیجیان شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر
اجلاس عمومی مجمع بسیجیان شهرستان اسلام آبادغرب با حضور جمعی از بسیجیان و کارگروه های مجمع برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، اجلاس عمومی مجمع بسیجیان شهرستان اسلام آبادغرب با حضور مسئولین شهرستان، معاون اجرائی و مسئول مرکز راهبردی بسیج سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، جمعی از بسیجیان، کارگروه های مجمع و هیئت های اندیشه ورز در تالار غدیر این شهر برگزار شد.

سرهنگ یوسفوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان با خیرمقدم به مدعوین اظهار کرد: مجمع عالی بسیج شهرستان در طول سال دو موضوع مسئله محوری و مطالبه گری را دنبال می کند که کارگزوه های این مجمع با بررسی و مطالع مشکلات شهرستان با ارائه راهکار این مشکلات را مطرح می نمایند.

وی افزود: این مجمع حاصل بارش فکری و تبادل افکار هیئت های اندیشه ورز در همه اقشار بسیج می باشد که در بحران هایی نظیر سیل ،زلزله و بحران کرونا خادم و خدمتگزار مردم بوده و هست.

 

معاون اجرائی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: در جنگ شناختی نقطه هدف آرمان های نظام و ذهنیت مردم است که نظام سلطه در رأس عوامل و بازیگران جنگ شناختی قرار دارد.( مشروح خبراینجا)

 

امام جمعه اسلام آبادغرب با بیان اینکه؛ بزنگاه درگیری جبهه حق و باطل در جهاد تبیین است، گفت: حمایت بسیج با حرف نمی شود؛ برخی مسئولیت های دولت انقلابی در اختیار کسانی است که اعتقادی به بسیج ندارند.( مشروح خبراینجا)

 

 

حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام آبادغرب در این جلسه عنوان کرد: ایثار و شهادت در دفاع مقدس توسط بسیجیان و رزمندگان اسلام نهادینه شد و دشمنان امروز از اینکه پرچم اسلام توسط این انقلاب بدست امام زمان(عج) رسانده شود هراس دارند و به همین دلیل این همه با این انقلاب دشمنی می کنند.

 

وی با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی روسای کارگروه ها، افزود: شورای اداری شهرستان آمادگی کامل دارد در راستای رفع مشکلات مردم با کارگروه های بسیج همکاری کند و تمام دستگاه های شهرستان جهت رفع موانع اشتغال در خدمت فکرهای جدید و ایده های نو می باشند.

 

در ابتدای جلسه سرهنگ پاسدار مسلم میرزائی جانشین فرماندهی ناحیه و دبیر راهبردی بسیج سپاه شهرستان با پخش کلیپی به تشریح پیگیری کارگروه ها و جلسات هیئت های اندیشه ورز پرداخت. در ادامه حاج حیدر احمدیان رئیس مجمع بسیج شهرستان گزارش سالانه خود را ارائه نمود و در ادامه روسای کارگروه های اقتصادی و زیربنائی ، زنان و خانواده و کارگروه فرهنگی  مشکلات شهرستان را با ارائه راهکار ارائه نمودند.

 

در حاشیه این برنامه شاعر آئینی علی اشرف سهیلی به قرائت اشعاری در خصوص خواص بی بصیرت و دشمنی آمریکا پرداخت و در خاتمه این مراسم بیانیه مجمع بسیجیان شهرستان اسلام آبادغرب قرائت شد.

 

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد