با حضور جمعی از مدیران فرهنگی شهرستان صورت گرفت؛

اهدای بیش از 200 بسته فرهنگی به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد اسلام آبادغرب

کد خبر: 309011
|
12:52 - 1401/08/19
نسخه چاپی
اهدای بیش از 200 بسته فرهنگی به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد اسلام آبادغرب
با حضور جمعی از مدیران فرهنگی شهرستان بیش از 200 بسته فرهنگی به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد اسلام آبادغرب اهداء گردید.

به گزارش اسلام آباد خبر ، آیین اهدای بیش از 200 بسته فرهنگی به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد اسلام آبادغرب با حضور امام جماعت امداد، معاون برنامه ریزی فرمانداری، مدیر آموزش و پرورش، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد و رئیس خانه مشارکت سلامت شهرستان در مجتمع فرهنگی شهید صادقی این شهر برگزار شد.

 

محمد بیگزاده رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب در این مراسم عنوان کرد: 1570 دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد شهرستان هستند که در این مرحله 215 بسته فرهنگی، کیف و نوشت افزار به دانش آموزان کم برخوردار اهدا گردید.

 

 

وی با ارائه گزارشی از خدمات متنوع امداد به اقشار بی بضاعت و آسیب پذیر جامعه، افزود: ارزش هر بسته فرهنگی 700هزار تومانمی باشد که در مجموع با حمایت خیرین و امداد بیش از 150 میلیون تومان برای تهیه این بسته های فرهنگی هزینه شده است.

 

مسعود جابری معاون برنامه ریزی فرمانداری اسلام آبادغرب در این مراسم گفت: وجود کمیته امداد امام(ره) برای توجه به اقشار کم برخوردار یکی از برکات انقلاب است و خدمات و توجهات کارگزاران نظام و خیرین به اقشار کم برخوردار از طریق این نهاد جای تحسین دارد.

 

 

وی با اشاره به ناآرامی های اخیر عنوان کرد: دشمنان در یک جنگ ترکیبی با بزرگنمایی مشکلات قصد سنگ اندازی دارند  تا جامعه علمی و نخبگان ما را از پیشرفت بازدارند.

 

جابری گفت: استکبار از دست ما عصبانی است لذا باید جهاد تبیین را جدی بگیریم و توصیه می شود دانش آموزان از نظر علمی خود را تقویت نمایند.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد