گزارش دانا از تلاش بی ثمر یانکی ها برای تجزیه ایران؛

حمایت تمام قد آمریکایی ها از گروهک های تروریستی/ وقتی تیرهای سازمان سیا در ایران به سنگ‌ می‌خورد

کد خبر: 309014
|
16:12 - 1401/08/19
نسخه چاپی
حمایت تمام قد آمریکایی ها از گروهک های تروریستی/ وقتی تیرهای سازمان سیا در ایران به سنگ‌ می‌خورد
دشمنان که تاب و تحمل عظمت جمهوری اسلامی ایران را نداشته و ندارند همواره سعی دارند با نزدیک شدن به منافقین و حمایت از فعالیت‌های تروریستی طرح‌های خود علیه نظام جمهوری اسلامی را جامه عمل بپوشانند که هر بار با شکست رو به رو می شوند.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آمریکایی‌‌ها در دستیابی به اهداف و خواسته‌های خود هیچ حد و مرزی برای حقوق انسان‌ ها قائل نیستند و در این راه از هر روشی که بتوانند استفاده می کنند تا به خواسته خود برسند. یکی از روش‌های مرسوم آن ها حمایت از گروه‌های تروریستی است.

 

باید گفت آنها نقش بارزی در مدیریت تروریسم در جهان دارند، به طوری که امروز نقش آمریکا و هم پیمانانش در عملیات تروریستی در ایران کاملا عیان شده است. هرچند که این اقدام آمریکا در واقع نوعی اعتراف به ناتوانی آنها در تقابل با نظام مقتدر ایران است که آنها را مجبور به استفاده از تروریست‌ها کرده است.

 

در این میان آن ها که تاب و تحمل عظمت جمهوری اسلامی ایران را نداشته و ندارند همواره سعی دارند با نزدیک شدن به منافقین و حمایت از فعالیت‌های تروریستی طرح‌های خود علیه نظام جمهوری اسلامی را جامه عمل بپوشانند.

 

در واقع پس از پیروزی انقلاب اسلامی ابرقدرت‌های غربی و در راس آنها آمریکا نقشه‌های متنوع و مختلفی را به منظور ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی طراحی کردند، که یکی از آن نقشه‌ها، عملیات ترور سران و افراد شاخص نظام بود و ترور سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران نمونه بارز و یکی از تاریخی‌ترین جنایات در حق ملت ایران بود.

 

می توان گفت، گروه های تروریستی (پژاک، ریگی، تندر، کومله، خلق عرب) تنها بخشی از پروژه‌های سیا، سازمان اطلاعاتی آمریکا برای استفاده از تروریست‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران هستند. در واقع ایالات متحده آمریکا هر شخص یا گروهی را که توان خرابکاری و ترور علیه امنیت ایران را داشته باشد، مورد حمایت خود قرار خواهد داد.

 

این بار با فوت مهسا امینی و اعتراضاتی که درکشور رخ داد، بهانه را به دست گرفته و با تمام توان وارد میدان شدند و با اظهارنظرات مداخله جویانه و حمایت علنی از اغتشاشگران و تهدید به تحریم و در نهایت اعمال تحریم‌های متعدد علیه مقامات و نهادهای ایرانی از این فرصت سواستفاده کرده تا به اهداف پلید خود یعنی تجزیه ایران دست یابند که در این میان جنایت تروریستی حرم شاهچراغ شیراز، زشت‌ترین چهره تروریسم‌ پروری واشنگتن را نمایان کرد. البته آنچه مشخص است قطعا یکی از اهداف دشمن از پیگیری این اقدامات تجزیه ایران است، اما خواب تجزیه ایران هرگز تعبیر نخواهد شد.

 

خواب تجزیه ایران هرگز تعبیر نخواهد شد

در این باره علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: خروش و اقدام انقلابی ملت با عظمت ایران در برابر فتنه گران بساط فتنه و اغتشاش را در کشور برچید و با این بصیرت و هوشیاری ملت ایران، خواب تجزیه ایران هرگز تعبیر نخواهد شد.

 

به گفته این نماینده مجلس؛ علت تداوم پیشرفت ها و توسعه جمهوری اسلامی، ملت بزرگ ایران هستند و قطعا در ادامه هم همین ملت بزرگ و بصیر در برابر مشکلات، بحران ها و فتنه انگیزی ها خواهند ایستاد.

 

آمریکا با تمام توان از خشونت و ترور علیه مردم ایران حمایت می کند

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز با بیان اینکه تجربه نشان داده جایی که سیاست‌های آمریکایی ها کارساز نباشد، اقدام تروریستی را انتخاب می‌کنند، گفت: نتیجه دهه‌ها سیاست آمریکا و متحدانش در منطقه، ویرانی و مرگ میلیون‌ها انسان بود و در چند وقت اخیر نیز، در پس اظهارات به ظاهر بشردوستانه، آنها دقیقا همین صحنه‌های خشونت و به خاک و خون کشیدن مردم ایران را می‌خواستند و همانانی که تروریسم را به خوب و بد تقسیم کردند! خشونت را نیز به خوب و بد تقسیم می‌کنند!! و با تمام توان خویش، هم از خشونت و هم از ترور علیه مردم ایران حمایت می‌کنند.

 

لازم به ذکر است؛ با وجود این جنایت‌ ها و چالش‌ ها که در طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا و متحدانش برنامه‌ریزی و مدیریت شده، اما آمریکایی ها همچنان با شکست رو به رو هستند و تاکنون از رویارویی با ایران هیچ نتیجه ای نگرفته اند. ملت ایران نیز همچنان در برابر آنها محکم و استوار ایستاده‌ و هرگز در برابر استبداد و استعمار قد خم نکرده است که این اقتدار ملت ایران نشان می دهد دشمن آرزوی دیرینه خود را به گور خواهد برد.

    پربازدیدترین ها