خبرنگار بی بی سی:

ایران را کشتم؛ همه‌تان دنبال سپاهید، خداحافظ!

کد خبر: 309031
|
21:55 - 1401/08/21
نسخه چاپی
ایران را کشتم؛ همه‌تان دنبال سپاهید، خداحافظ!
رعنا رحیم‌پور خبرنگار تلویزیون بی بی سی فارسی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود به افشای فایل صوتی‌اش که منجر به دعوای بی بی سی و ایران اینترنشنال شده، واکنش نشان داد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به گزارششبکه اطلاع رسانی راه دانا؛رعنا رحیم پور خبرنگار بی بی سی در واکنش به حواشی لو رفتن فایل صوتی‌اش که در آن آشکارا به پشت صحنه آشوبها و سوگیری تجزیه طلبان رسانه های تروریستی از جمله ایران اینترنشنال می‌پرداخت، دقایقی پیش در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت که ایران را برای همیشه در خودش کشته است! او به مخاطبانش گفت که همه شما دنباله رو سپاهید!

رعنا رحیم پور به انتشار این فایل لو رفته اش در تسنیم و برخی دیگر از رسانه‌ها در ایران اشاره کرده و مخاطبانش را بخاطر توجه به این خبر سرزنش کرده است!

گفتنی است اخیراً یک فایل صوتی از رعنا رحیم‌پور خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی افشا شد که به‌نحو بی‌پرده‌ای از هدف ایران اینترنشنال از دمیدن در آتش اغتشاشات برای تکه  تکه و تجزیه شدن ایران خبر می‌دهد و تأکید می‌کند که هدف پشت‌پرده آشوب‌طلبی‌ها نه دموکراسی، بلکه تجزیه است!



پس از افشای این ماجرا، ایران اینترنشنال در چندین نوبت به‌صورت عجولانه گزارش‌هایی علیه بی‌بی‌سی فارسی و رعنا رحیم‌پور منتشر کرده است! گزارش‌هایی که بیش از آنکه پاسخ به خبرنگار بی‌بی‌سی باشد، اولاً تأیید آن است! چون برای پاسخ به اتهام تجزیه‌طلبی باز هم با یک تجزیه‌طلب گفتگو کردند! و ثانیاً آنقدر پر از تناقض است که احتمالاً سکوت بهتر از آن بود.