فرمانده سپاه اسلام آبادغرب:

رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان کرمانشاه فرصتی برای شناسایی استعدادهای نهفته نسل جوان است

کد خبر: 309033
|
20:15 - 1401/08/22
نسخه چاپی
رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان کرمانشاه فرصتی برای شناسایی استعدادهای نهفته نسل جوان است
فرمانده سپاه اسلام آبادغرب گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان کرمانشاه فرصتی برای شناسایی استعدادهای نهفته نسل جوان و پتانسیل های دانش بنیان جامعه علمی و نخبگانی شهرستان اسلام آبادغرب است.

به گزارش اسلام آباد خبر ، سرهنگ پاسدار بهزاد یوسف وند فرمانده سپاه اسلام آبادغرب در جمع اصحاب رسانه و اساتید دانشگاه های شهرستان اظهار کرد: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان کرمانشاه فرصتی برای شناسایی استعدادهای نهفته نسل جوان و پتانسیل های دانش بنیان جامعه علمی و نخبگانی شهرستان اسلام آبادغرب است که ظرفیت بسیار بالایی دارد.

وی عنوان کرد: دشمن در حوادث اخیر با جنگ رسانه ای و تبلیغات مسموم بدنبال این بوده که به سرمایه اجتماعی انقلاب  و جمهوری اسلامی ضربه بزند، دشمن با بیش از 260 شبکه ماهواره ای فارسی زبان در حال شبهه افکنی بر علیه ارزش های دینی و فرهنگی ملت ایران است.

 

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی از دیدگاه مقام معظم رهبری، گفت: معظم له در بیانات متعدد بارها به مسئولین کشور و مردم درخصوص اهمیت فضای مجازی و رسانه تذکر داده اند و رسانه فقط تریبون ها، پایگاه های خبری و صدا و سیما نیستند بلکه تولید محتوای دیجیتال اعم از فیلم، موشن گرافی، پوستر و حتی یک عکس نوشته ساده که توسط جوانان و نوجوانان ما تولیدمی شود و در فضای مجازی منتشر می شود ممکن است اثر گذاری بیشتری بر مخاطب داشته باشد.

 

سرهنگ یوسف وند اظهار کرد: انشاء الله با حذف موازی کاری ها و ایجاد یک جبهه فرهنگی یکپارچه ارزشی توسط مدیران، اقشار مختلف از دلسوزان و دغدغه مندان به ویژه در سطح مدارس و دانشگاه ها برای قشر دانش آموزان و دانشجویان برنامه ریزی  شایسته ای برای تربیت و آموزش ارائه و اجرا گردد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاطرنشان کرد: جامعه امروز ما نیاز دارد با استفاده از ظرفیت اقشار مختلف نخبگان، فرهیختگان، فرهنگیان، دانشگاهیان و روحانیت در راستای افزایش سواد رسانه ای جامعه با تولید محتوای ارزشی بیشتر کار شود تا دشمن نتواند با تبلیغات مسموم ارزش های ما را به ضد ارزش تبدیل کند و برای این مهم ضرورت دارد تولید محتوای ما در راستای تقویت اعتقادات و ارزش های ایرانی- اسلامی صورت گیرد.

 

 

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها