دادستان اسلام آبادغرب خبر داد:

دستگیری دو تن از مرتبطین شبکه های مجازی ضدانقلاب در اسلام آبادغرب توسط سازمان اطلاعات سپاه

کد خبر: 309038
|
19:15 - 1401/08/23
نسخه چاپی
دستگیری دو تن از مرتبطین شبکه های مجازی ضدانقلاب در اسلام آبادغرب توسط سازمان اطلاعات سپاه
دادستان اسلام آبادغرب از دستگیری دو تن از مرتبطین شبکه های مجازی ضدانقلاب در شهرستان توسط سازمان اطلاعات سپاه خبر داد.

سید سجاد ملایری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آباد غرب در گفتگو بااسلام آباد خبر ، از دستگیری دو نفر از مرتبطین شبکه های مجازی ضد انقلاب  توسط سازمان اطلاعات سپاه که اقدام به ارسال تصاویر و شناسایی نیروهای امنیتی در شهرستان برای شبکه های معاند که ریشه ی آن ها در سازمان های تروریستی بود خبر داد.

 

وی افزود: دستگیرشدگان در اظهارت خود اقرار نموده اند که هدف اصلی آن ها ایجاد نفرت و درگیری داخلی بین مردم و نیروهای امنیتی بوده است .

 

سید سجاد ملایری تصریح کرد: شناسایی فرد یا افراد دیگر  مرتبط در دستور کار ویژه دستگاهای امنیتی می باشد که به سر نخ هایی نیز رسیده اند.

 

دادستان شهرستان نیز از شناسایی و دستگیری دنبال کنندگان این کانال ها توسط دستگاه های امنیتی در آینده خبر داد و در ادامه تاکید کرد که مهمترین مظنونین ارتباط با کانال های معاند دنبال کنندگان آن می باشند.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آبادغرب در خاتمه ضمن قدردانی از نیروهای بسیج مردمی، نظامی و امنیتی تاکید کرد:  ملت سرافراز ایران همچون دفعات قبل در جنگ ترکیبی  پیروز و سربلند بیرون آمدند و بار دیگر دشمنان شوم نظام مقدس اسلامی و ایرانی را نا امید کردند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها