رؤیاهای ما در واقع همان فرصت ماست؛

کی‌روش: مثل انگلستان به‌دنبال صعود از گروه‌مان هستیم/ تمرکز تیم ملی فقط روی بازی‌هاست

کد خبر: 309045
|
19:54 - 1401/08/24
نسخه چاپی
کی‌روش: مثل انگلستان به‌دنبال صعود از گروه‌مان هستیم/ تمرکز تیم ملی فقط روی بازی‌هاست
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: رویاهایمان تبدیل به یک فرصت شده و همانند تیم ملی انگلیس به دنبال صعود به مرحله بعد هستیم.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از دیدار تدارکاتی ملی‌پوشان با تیم ملی فوتبال تونس در دوحه اظهار داشت: بالاخره بعد از ۴ سال انتظار که قطر آماده‌سازی خود را برای جام‌جهانی انجام داد، ما از حضور در این جا خوشحال هستیم؛ هم من، هم کادر فنی و هم بازیکنان بسیار خوشحال هستیم که به عنوان نماینده مردم ایران اینجائیم و تقدیرمان را از کشور قطر به عنوان میزبان اعلام می‌کنیم. امیدوارم حضور خوبی در این مسابقات داشته باشیم.

وی درباره بازی‌های تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ بیان داشت: بازی مقابل انگلیس فقط به این دلیل ساده که بازی بعدی ما با ولز است، سخت‌ترین بازی ماست. بعد از بازی با انگلیس، سخت‌ترین بازی ما با ولز و بعد از آن بازی با آمریکاست. تمام تمرکزمان را برای این که بازی‌های خیلی خوبی انجام دهیم، خواهیم گذاشت. رویاهایمان تبدیل به یک فرصت شده و همانند تیم ملی انگلیس به دنبال صعود به مرحله بعد هستیم. می‌خواهیم با آمادگی کامل در جمع برترین‌های دنیا از توقعات و انگیزه‌هایی که وجود دارد، دفاع کنیم.

کی‌روش در ادامه عنوان داشت: قبل از این که وارد مسابقه شویم، مشکلات مختلفی برای‌مان وجود خواهد داشت اما وقتی بازی شروع می‌شود، تمام تلاش‌مان روی بازی خواهد بود و نظر من همان نظری است که در جام‌جهانی‌های مختلفی داشتم؛ مهم‌ترین چیز برای من فوتبال است.

سرمربی تیم ملی پیرامون اظهارنظر بازیکنان درباره شرایط ایران با توجه به فشارها تأکید داشت: این طور نیست؛ هر کسی می‌تواند نقطه نظرات خودش را داشته باشد و در این باره آزاد است اما تمرکز بازیکنان من روی بازی‌هاست و مطمئنا تیم ایران که ۶ دوره در جام جهانی حضور داشته، در این دوره به دنبال تاریخ‌سازی و صعود به مرحله دوم جام جهانی خواهد بود. نتیجه دست خداست اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که با موفقیت باعث غرور مردم ایران شویم.

او هم‌چنین پرسش سیاسی و غیرفوتبالی خبرنگار رسانه اسکای اسپورت درباره شرایط سیاسی و اجتماعی فعلی مردم ایران با توجه به مسائل اخیر را بدون پاسخ گذاشت و خاطرنشان ساخت: طرح چنین پرسش‌هایی در فضایی مثل فضای جام جهانی، صرفا با انگیزه کسب منافع مالی هستند!

وی در پایان خطاب به خبرنگار رسانه انگلیسی فوق گفت: این دقیقا مثل کشور شما انگلیس است. شما هم به دنبال روحیه جمعی فوتبال هستید و به قواعد و قانون فیفا احترام می‌گذارید. شما هم نظریات خودتان را در فوتبال به معرض نمایش گذاشتید. هر کسی این حق را دارد که نظرات خودش را بیان کند. شما سابقا پیش از آغاز مسابقات زانو می‌زدید. برخی با آن موافق بودند و برخی دیگر موافق نبودند. ایران هم دقیقا همین موضوع است. ایران ۶ بار در جام جهانی حضور داشته و تاکنون به مرحله بعدی نرسیده. بنابراین بازیکنان نمی‌خواهند بخشی از تاریخ فوتبال باشند، آنها می‌خواهند تاریخ‌ را بسازند.

بیشتر بخوانید؛

کی‌روش: برای خوش‌حال کردن هواداران ایرانی تیم ملی این‌جا هستیم

 

تیم ملی ایران و کی‌روش برای سومین بار در جام جهانی؛ این بار با چاشنی خوش‌شانسی؟!