می‌خواهیم تا آخر برای قهرمانی بجنگیم؛

ساپینتو: دوران کریستیانو رونالدو هنوز تمام نشده/ استقلال محبوب‌ترین باشگاه فوتبال آسیاست

کد خبر: 309058
|
16:36 - 1401/08/28
نسخه چاپی
ساپینتو: دوران کریستیانو رونالدو هنوز تمام نشده/ استقلال محبوب‌ترین باشگاه فوتبال آسیاست
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با تیمی با ۳۵ میلیون هوادار کار می‌کنم که مهم‌ترین و محبوب‌ترین باشگاه آسیا در شبکه‌های اجتماعی است.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با سایت معتبر توتومرکاتو پیرامون وضعیت تیم ملی فوتبال کشورش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: بازیکنان خوبی داریم؛ با عناصر هم‌سطح در دفاع، خط میانی و در حمله. انتخاب بازیکنان اصلی برای فرناندو سانتوس آسان نیست؛ همچنین به این دلیل که چندین بازیکن قوی از ترکیب خارج شده‌اند. من به عنوان مثال به ژائو موتینیو فکر می‌کنم. 

وی در ادامه بیان داشت: ما پرتغالی‌ها همه بسیار مثبت هستیم، می‌توانیم یک تورنمنت عالی در قطر داشته باشیم. پرتغال در بین ۵-۶ تیمی است که می‌توانند برای عنوان قهرمانی رقابت کنند. واقعاً امیدوارم کشورم بتواند این کار را انجام دهد. برای ما فوق العاده است که تاریخ را بنویسیم، اما تیم‌های قدرتمند دیگری وجود دارند که باید شکست بخورند.

ساپینتو درباره این که آیا دوران کریستیانو رونالدو به اتمام رسیده یا نه، عنوان داشت: نه، دوران او تمام نشده. واضح است که کریستیانو دیگر مانند گذشته جوان نیست، اما او هنوز کیفیت، قدرت و تجربه لازم برای رویارویی با چالش‌هایی در این سطح را دارد. رونالدو در جام جهانی قطر انگیزه زیادی دارد. او ماه‌هاست که در حال آماده سازی است و فکر می‌کنم به قله جام جهانی برسد.

او در پایان راجع به شرایطش در باشگاه استقلال گفت: استقلال برایم چالش بزرگی است؛ من با تیمی با ۳۵ میلیون هوادار کار می‌کنم که مهم‌ترین و محبوب‌ترین باشگاه آسیا در شبکه‌های اجتماعی است. کارها خیلی خوب پیش می‌رود، ما در جدول رده بندی با ۲ امتیاز کمتر از پرسپولیسِ صدرنشین در رده دوم هستیم و به تازگی اولین سوپرجام تاریخ خود را به دست آورده‌ایم. از عملکرد تیمم راضی هستم، می‌خواهیم تا آخر برای قهرمانی بجنگیم.

بیشتر بخوانید؛

ساپینتو: مطهری تلاش کرد و به تیم برش‌گرداندم/ از وقتی به استقلال آمدم، فقط جام خواستم!