سرمربی و کاپیتان تیم ملی انگلیس چه گفتند؟!

ساوت‌گیت: صحبت درباره مسائل ایران وظیفه من نیست/ کین: بیش‌تر از همیشه گرسنه هستیم!

کد خبر: 309064
|
20:07 - 1401/08/29
نسخه چاپی
ساوت‌گیت: صحبت درباره مسائل ایران وظیفه من نیست/ کین: بیش‌تر از همیشه گرسنه هستیم!
سرمربی و کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلستان در نشست خبری پیش از بازی با ایران صحبت کردند.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به گزارششبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گرت ساوت گیت در نشست خبری پیش از دیدار ایران و انگلیس  در خصوص اینکه طی روزهای گذشته همه خبرنگاران از کی روش سوال سیاسی پرسیدند ولی در هیچ زمان ایرانی ها از شما سوال سیاسی نپرسیدند  و کی روش این تیم را قابل احترام توصیف کرده است اظهار داشت: من متوجه هستم چرا تیم شما از سئوالات ناراحت شده باشد. در شش سال قبل بارها از من هم سوال سیاسی پرسیده شده است و مجبور هستم بعضا به آنها جواب بدهم.

وی افزود: می دانم چند بازیکن ایران در اروپا هستند و در جام جهانی قبل رقبا کار سختی داشتند. ما این تیم را قابل احترام می دانیم. مقابل ایران چالش بزرگی داریم. فردا اکثر بازیکنان را در اختیار داریم و مدیسون هم شرایطی دارد که هنوز تکلیفش مشخص نیست و او را ممکن است در اختیار نداشته باشیم.

سرمربی انگلیس تصریح کرد: فکر نمی کنم در جایگاهی باشم درباره مسائل ایران صحبت کنم.الان فقط باید روی فوتبال تمرکز کنیم ولی الان به این نتیجه رسیدیم که روی آمادگی تیم تمرکز کنیم. فکر نمی کنم که الان وضعیت به شکلی باشد که به خاطر شرایط ایران نتیجه تغییر کند.

ساوت گیت تاکید کرد: چالش ما این است که طرفداران خود را راضی کنیم. می خواهیم به کشورمان کمک کنیم.ما در رکورد اقتصادی هستیم و زندگی مردم ما مشکل بوده است. شما باید صبور باشید و زمان می برد که به ایران گل بزنیم. خیلی تیم های دیگر هم نتوانستند به ایران گل بزنند بنابراین باید صبر داشته باشیم.

وی در خصوص اینکه ایران را چگونه می بیند عنوان کرد: از نظر ما ایران را از نظر فنی قبول داریم.گروه ما مشکل است و بازی های اول هم سخت خواهد بود.هدف ما این است در گروه خودمان بالا برویم.

سرمربی انگلیس در خصوص این که فردا جنگ تاکتیکی را به کی روش می بازد یا می برد گفت:کی روش را در منچستر و رئال می شناسم. از همین حالا تاثیر او در ساماندهی ایران مشخص است.لازم است فردا نتیجه خوبی را کسب کنیم.

ساوت گیت در خصوص اینکه کدام بازیکنان ایران خطرناک هستند گفت: طارمی و جهانبخش را از زمان حضور در انگلیس می شناسم. می دانیم مشکلات ما با این بازیکنان چگونه است، من در وین بازی ایران را دیدم و خودم را آماده بازی فردا کرده ام.

سرمربی انگلیس در خصوص اینکه تیمش در این روزها تمرین پنالتی کرده بود  و اینکه آیا ممکن است کین و طارمی پنالتی بگیرند گفت:در ریتم فیزیکی خوبی هستیم.ما هر روز تمرین پنالتی می کنیم و این عادی است.من مطمئنم طارمی و هری کین آماده این بازی هستند ولی باید ببینیم پنالتی اتفاق می افتد یا خیر.


همچنین هری کین در نشست خبری قبل از بازی انگلیس و ایران در پاسخ به دیلی میل در خصوص بازی فردا اظهار داشت: در هر شکلی به مربی خودمان به عنوان هدایت کننده نگاه می کنیم.در هر ۶ بازی گذشته تلاش کردیم و حتی حالا گرسنه تر هستیم تا موفق شویم.

وی افزود:همواره در چهار سال گذشته دوره خوبی داشتیم و چشم به راه هستیم که موفق شویم.

کین تاکید کرد:من همیشه سعی می کنم خوب کار کنم و در بازی فردا هم سعی می کنم اگر فرصتی داشته باشم گل بزنم. ما بازی های سختی داشتیم و یکسری تساوی داشتیم.ما در مسابقات مهمی بازی کردیم و می دانیم بازی های الان هم مشکل است و اگر فردا خوب بازی کنیم شانس برد داریم.

وی در خصوص اینکه آیا می داند بردن جام جهانی با حضور مسی و رونالدو چقدر سخت است گفت:تجربه خوبی در سال ۲۰۱۸ به دست آوردم.ما تجربه و جوانان خوبی داریم .باید از فرصت ها نهایت استفاده را ببریم.از ۲۱ سالگی خودم را بالا کشیدم و همیشه باید تلاش کنیم و از حضور در این تورنمنت هیجان زده هستیم.