معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اسلام آبادغرب مطرح کرد:

حمایت از کارآفرین هایی که زمینه اشتغال پایدار را فراهم می سازند

کد خبر: 309095
|
20:22 - 1401/09/05
نسخه چاپی
حمایت از کارآفرین هایی که زمینه اشتغال پایدار را فراهم می سازند
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اسلام آبادغرب گفت: از کارآفرین هایی که زمینه اشتغال پایدار را فراهم می سازند حمایت می کنیم.

به گزارش اسلام آباد خبر ، سیروس عبدی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اسلام آبادغرب از یک طرح کارآفرینی به ثمر نشسته در اسلام آبادغرب بازدید نمود.

 

وی در این بازدید عنوان کرد: از جمله مواردی که معمولاً به‌عنوان عامل بازدارنده، مانع از شروع عملیاتی شدن یک ایده‌پردازیِ منحصربه‌فرد می‌شود، «کمبود یا عدم وجود سرمایه» است. برای رفع این مشکل، یکی از روش‌های جذب سرمایه، راه‌اندازی کسب‌وکار های کوچک توسط خود کارآفرین است که می‌تواند منجر به جذب سرمایه اولیه برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار شود اما افراد زیادی نیستند که از این طریق موفقیت خاصی به‌دست آورده باشند؛ به هر صورت ایده‌های تولیدشده باید توسط افرادی به اجرا درآیند تا این فرآیند کامل و پایدار باشد.

 

عبدی گفت: روش دیگر برای جذب سرمایه به‌منظور راه‌اندازی یک کسب‌وکار، استفاده از سرمایه‌های قرضی به‌صورت وام‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت یا بدون بهره یا کم بهره است.

 

معاون سیاسی فرماندار ضمن تقدیر از کارآفرینان با اشاره به وضعیت موجود در این کارگاه افزود: بدون شک از کارآفرینانی که زمینه اشتغال پایدار را فراهم می سازند حمایت می کنیم.

 

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد